Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Упродовж 2005 року до ЛОДА надійшло 14667 звернень громадян

За інформацією начальника відділу звернення громадян апарату облдержадміністрації Романа Хоми, протягом 2005 року до ОДА надійшло 14667 звернень громадян. З них 11209 письмових та 3458 усних, що на 6711 звернень (45,76%) більше, ніж за аналогічний період 2004 року. Повторних звернень громадян надійшло 152 звернення громадян, що становить 1,03% від загальної кількості звернень. Частка колективних звернень становить 6,3%. Особливо суттєво збільшилася кількість звернень порівняно з минулим роком від мешканців міст Моршина (58,9%), Трускавця (52,8%), Червонограда (49,7%), Самбора (46,9%), Сколівського (57,0%), Жовківського (49,4%), Яворівського (46,9%), Перемишлянського (43,0%) районів, що вище від середньозваженого показника по області – 39,3%. Про це повідомила прес-служба ЛОДА.
Впродовж 2005 року на контролі у вищих органах влади перебувало 835 звернення, а саме в Секретаріаті Президента України – 496,Кабінеті Міністрів України – 75, Верховній Раді України – 162, інших органах центральної влади – 102.
Результати аналізу звернень громадян за характером питань свідчать, що як і в попередні періоди, найбільше звернень громадян надходить з питань комунального господарства – 1615; надання матеріальної допомоги – 1392; соціального забезпечення – 1225; житлових питань – 1115; охорони здоров’я – 988.
До числа районів, громадяни яких вже традиційно найбільше звертаються з вище перерахованих питань, належать Турківський, Сокальський, Пустомитівський, Сколівський та Яворівський райони.
Основною причиною зростання кількості звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги та незадовільна робота судів. Тому в переважній більшості авторами заяв є пенсіонери, багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, учасники війни та бойових дій.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається збільшення кількості звернень з питань транспорту (на 81,3%), побутового обслуговування (на 76,9%), промисловості та підприємництва (на 72,6%), торгівлі та громадського харчування (на 71,4%), культосвітньої роботи (на 65,1%).
Незначне зменшення кількості звернень порівняно з відповідним періодом минулого року спостерігається з питань надання матеріальної допомоги (на 0,8%).
Основну частку громадян, які зверталися до облдержадміністрації протягом 2005 року, складають одинокі пенсіонери, багатодітні сім’ї, інваліди І, ІІ та ІІІ груп, учасники війни та бойових дій, одинокі матері, вдови, які виховують неповнолітніх дітей, особи, які постраждали від аварії на ЧАЕС.
Щодо розгляду всіх пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до облдержадміністрації, звернень громадян, поданих на особистому прийомі, вживалися відповідні заходи. Листи і заяви громадян з найважливіших питань доведено до відома керівництва облдержадміністрації. Керівництвом облдержадміністрації в робочому порядку розглянуто 10116 звернень громадян, що становить 69,3% до загальної кількості письмових звернень, які надійшли до адміністрації протягом 2005 року. Позитивно вирішено 1318 звернень, що становить 11.3 відсотка.
На особистих прийомах громадян керівництвом ОДА за цей період прийнято 1254 особи, з них головою ЛОДА – 482 особи, що становить 38,4% від загальної кількості. Заступники голови облдержадміністрації прийняли 772 особи.
За звітний період головою ЛОДА надано матеріальну допомогу 992 малозабезпеченим громадянам на загальну суму 200 тисяч гривень.
Аналіз звернень, що надійшли до голови ЛОДА, свідчить про недостатність заходів, вжитих керівниками місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Адже кожне третє питання, порушене громадянами у зверненнях, мало вирішуватися безпосередньо на місцях.
Тому особливістю звернень, що надходили до Президента України, Уряду та голови облдержадміністрації в поточному році, є суттєве збільшення кількості заяв та клопотань громадян з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади, передусім – щодо кадрової політики. Люди висловлюють своє ставлення до керівників, клопочуть щодо призначень на різні посади в органах влади певних осіб, висловлюють своє незадоволення діяльністю судової гілки влади, бездіяльністю керівників органів місцевого самоврядування. Найбільше таких звернень поступило з Перемишлянського, Кам’янка-Бузького, Пустомитівського, Сколівського, Яворівського районів, міст обласного значення Самбора, Трускавця, Львова.
Для вирішення питань, що турбують громадян області, з 1 червня замість щоденної прямої телефонної лінії організовано тематичну постійну пряму телефонну лінію за участю заступників голови облдержадміністрації та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації. Протягом червня–грудня на пряму лінію звернулося понад 300 мешканців області. Усім їм надано усні роз’яснення з приводу порушених питань.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ