Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

В день виборів нас знову чекає навала екзит-полів

7 лютого Україна ознайомиться з результатами такої ж кількості екзит-полів, як і в першому турі президентських виборів. Опитування проведуть «Національний екзит-пол 2010», два телевізійні канали - «Інтер» і ICTV, а також «Савік Шустер Студія» і компанія R&B, – повідомив Форпост з з посиланням на Коммерсант-Украина.

 

Як розповіли представники «Національного екзит-полу 2010», в другому турі вони мають намір змінити методику. Якщо в першому турі дані були оприлюднені за результатами опитування 13 тис. виборців на 240 дільницях, то тепер не стоятиме завдання опитати конкретне число людей, а кількість дільниць збільшиться до 300.

«Ми не визначатиме кворум опитуваних виборців, їх число залежатиме від явки», - розповів директор соціологічної служби Центру ім. Разумкова Андрій Биченко. За його словами також вирішено збільшити період часу проведення опитувань: «Якщо раніше «Національний» проводив опитування до 16.00 у селах, до 18.00 - у невеликих містах і до 20.00 - в обласних центрах, то тепер опитування проводитиметься до 18.00 у селах, а у решті всіх міст - до 20.00».

 

На відміну від першого туру виборів, для телеканалу «Інтер» будуть проведені відразу два опитування: одне - компанією SOCIS, другою, - «Юкрейніан соціолоджи сервіс» спільно з «ФОМ-Україна». При цьому «Юкрейніан соціолоджи сервіс» і ФОМ опитають 15 тис. респондентів на 300 дільницях, а SOCIS - близько 20 тис. чоловік на 602 дільницях.

 

Від власного екзит-полу не відмовилися і на телеканалі ICTV. Як і в першому турі, підрядчиком дослідження виступить компанія GFK NOP. Планується опитати 20 тис. виборців на 300 діляьницях.

 

У «Савік Шустер Студія» теж підтвердили намір провести опитування. «Я думаю, буде 300 дільниць, вибірка - 20 тис. чоловік. Але ще можливі зміни, оскільки у мене запланована нарада з соціологами», - розповів Савік Шустер.

 

В той же час, пише видання, методика опитування і кількість респондентів залишилися колишніми у компанії R&B. «Опитування проводитиметься на 500 дільницях. Охопимо 10 тис. респондентів», - повідомив директор компанії Євген Копатько.

 

Форпост

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ