Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Вдосконалено систему безпеки руху поїздів через високогірну станцію Сянки

Фото Львівська залізниця
Фото Львівська залізниця
Фото Львівська залізниця
Фото Львівська залізниця
Фото Львівська залізниця
Фото Львівська залізниця
1/3
Залізничники Львівської регіональної філії суттєво вдосконалили систему гарантування безпеки руху поїздів через станцію Сянки, що розташована на дільниці Львів – Ужгород і є найвисокогірнішою залізничною станцією в Україні. Про це інформує пресцентр АТ "Львівська залізниця".

Днями спеціалісти господарства сигналізації та зв’язку регіональної філії "Львівська залізниця" завершили роботи зі встановлення релейної системи пристроїв електричної централізації стрілок і сигналів та пульту управління цими пристроями у нові приміщення станційного комплексу.

У ході робіт спеціалісти Ужгородської дистанції сигналізації і зв’язку спільно з колегами з Мукачевого, Львова, Здолбунова, Тернополя та Івано-Франківська провели монтаж нового сучасного обладнання, виконали підготовчі та пусконалагоджувальні роботи з переключення пристроїв електричної централізації стрілок і сигналів, автоблокування прилеглих перегонів, пристроїв диспетчерської централізації з підключенням нового пульта управління цими пристроями.

Під час технічного переоснащення пристроїв електричної централізації станції Сянки зв’язківці влаштували кросовий статив, замінили пульт-табло старого жолобкового типу на сучасний світлодіодний типу УВО ЕЦ, на зміну чотирьом морально та фізично застарілим панелям живлення розробки 1960 року встановили одну сучасну панель типу ЩРВП-ЕЦП вітчизняного виробництва, яка обладнана системою мікропроцесорного діагностування та контролю.

Встановлення цього обладнання значно зменшило час на виконання технологічних операцій, а також суттєво покращило експлуатаційні характеристики системи електричної централізації, адже нові пристрої майже не містять елементів, що потребують періодичного регулювання у ручному режимі.

Разом із технікою новосілля відсвяткували і працівники – чергові по станції, електромеханіки СЦБ та зв’язку. Тепер в просторому приміщенні за новим пультом комфортно почувається черговий по станції, що має можливість значно оперативніше отримувати та вводити інформацію у спеціалізовану автоматизовану програму, а також оформляти маршрутні листи та інші документи машиністам поїздів. Переваги роботи в нових приміщеннях зі сучасним обладнанням відчули і електромеханіки СЦБ та зв’язку. Доповнюють комфорт для персоналу належними умовами виробничого побуту, зокрема кімнатами для приймання їжі та інших потреб.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ