Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Велика проблема для середнього та малого бізнесу – лобісти

Львівська облдержадміністрація та громадська колегія при ній активно співпрацюють та вирішують багато серйозних проблем підприємців, проте деякі питання так і лишаються без відповіді, починаючи від місцевої, закінчуючи столичною владою. Більше того – влада та лобісти законопроектів, які шкодять малому та середньому підприємництву, активно співпрацюють – вважає генеральний директор ТзОВ «Аліс-Кінг» Інга Коренєва, яка взяла участь в „круглому столі” «Правовий захист платників податків в Україні». За словами Коренєвої, владі та силовим відомствам необхідно звернути увагу на такі речі, як ліцензійна діяльність, процес «оптимізації податків» та якість товару великих підприємств, які працюють з підакцизною продукцією.
«Нещодавно в терміновому порядку народні депутати, приймаючи «сотівські» закони, прийняли закон, який нібито вирівнює права експортерів та імпортерів. Згідно із законом, встановлюється ціна на ліцензію для роздрібних торговців підакцизною продукцією на рівні 780 грн. Водночас для гуртівень ціна ліцензії піднімається до 500 тис. грн. У 2003 році ціна цієї ліцензії становила 5 тис. грн, у 2004-му – 50 тис. грн, у 2005-му – 250 тис. грн. У 2006 році ми маємо підвищення податку, який називають «ліцензією», і який обманює не лише вітчизняних учасників ринку, а й інвесторів», – говорить Коренєва.
Іншою проблемою, за словами Коренєвої, є так звана оптимізація податків, коли фірма, працюючи в регіонах, «приписана» до столиці, де і сплачує податки. Водночас місцеві податківці навіть не знають, чи відбувається насправді сплата цих податків, і в якій кількості.
Ще однією проблемою Коренєва називає якість товару. «Існує нагле неспівпадіння кількості виготовлених обсягів виноградного вина до обсягів, які спроможні дати українські виноградники. Про що це свідчить – про те, що якість не відповідає тому, що декларується. Власне такі фірми створюють проблеми на ринку, в тому числі усуваючи більш дрібних конкурентів з ринку, приймаючи подібні «сотівські» законопроекти», – каже Коренєва.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ