Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Війна з Росією

«Великоднє перемир’я» путіна було маркетинговою операцією, спрямованою на Трампа - Барро

Міністр Європи та закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро заявив, що "великоднє перемир’я" Путіна було його маркетинговою операцією, аби запобігти роздратуванню президента США Дональда Трампа.

Про це він розповів у вівторок в інтерв’ю France info.

«Я вважаю, що "великоднє перемир'я", яке він (Путін – ред.) оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, покликаною запобігти нетерпінню і роздратуванню президента Трампа», - заявив він. 

Утім, за словами Барро, українські колеги повідомили йому, що таки зафіксували певне зниження інтенсивності ударів безпілотників та ракет. 

Водночас французький міністр уникнув відповіді на запитання щодо шансів на укладення перемир’я вже цього тижня. 

«Це питання, яке треба ставити Володимиру Путіну, тому що більше місяця тому українці, на основі франко-британської пропозиції, в односторонньому порядку запропонували припинення вогню на морі, в повітрі та на енергетичних об'єктах. Цю пропозицію привітали американці», - нагадав він, додавши, що наступна зустріч переговорників відбудеться в середу в Лондоні.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ