Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Відтепер на Львівській пивоварні випускатимуть пиво у спецупакуванні

Сьогодні, 7 червня, на Львівській пивоварні відбулося урочисте відкриття нової лінії з розливу пива. Це новий етап у розвитку Львівської пивоварні. За словами президента ВАТ «Львівська пивоварня» Володимира Печера, «Львівське» втрачало ринок, оскільки не могло забезпечити споживачів продукцією у ПЕТ-тарі. Як розповів під час прес-конференції генеральний директор ВАТ «Львівська пивоварня» Петро Чернишов, порівняно з минулим роком на 47% збільшився ринок споживання ПЕТ-пива, тоді як загальний ринок споживання збільшився лише на 25%.

 Запуск лінії відбувався поетапно, роботи почалися ще наприкінці грудня 2005 року. Певний час лінія працювала в пусконалагоджувальному режимі. Сьогодні ж відбулося урочисте відкриття. З нагоди цієї події до України приїхав президент BBH (стратегічний інвестор ВАТ «Львівська пивоварня») Крістіан Рамм-Шмідт. Також на урочистостях були присутні генеральний директор Петро Чернишов, президент Володимир Печер, міський голова Львова Андрій Садовий, заступник голови ЛОДА Валерій П’ятак та наступник голови ЛОР Микола Горинь.
 Нова лінія розливу обладнана сучасними приладами, які дадуть змогу виготовляти якісну продукцію, продуктивність лінії італійської компанії «Sympak» 13 500 пляшок на годину в однолітровому форматі та 10 000 пляшок в годину в дволітровому форматі. Наразі на Львівському заводі у ПЕТ розливатимуть пиво „Львівське світле”, „Львівське міцне”, „1715”, а також „Славутич” та „Арсенал”. Загальна вартість проекту близько 4 млн євро. Також Володимир Печер зазначив, що найближчим часом Львівська пивоварня збирається суттєво збільшити виробництва пива. Цього року пивоварня випускає 9 млн 400 тис. дал. пива в рік, наступного ж року планується збільшити цю цифру до 12 млн дал. (30%).


 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ