У ТОВ "Львівенергозбут" запровадили зручну послугу для своїх клієнтів: рахунок за електроенергію споживачі можуть отримувати на електронну пошту, а інформацію про нарахування за світло — SMS-повідомленням на мобільний телефон.
Як скористатись новою послугою?
Для цього потрібно заповнити анкету розміщену на сайті електропостачальника. У запропонованій формі анкети ввести десятизначний код клієнта, електронну пошту та номер мобільного телефону на які хотіли б отримувати інформацію, а також надати згоду на обробку персональних даних.
Після успішного заповнення анкети клієнт ТОВ "Львівенергозбут" раз на місяць буде отримувати в електронному вигляді рахунок за спожиту електроенергію та інформацію про нарахування.
Звертаємо увагу, що лист з рахунком не надійде, якщо зазначена в анкеті електронна адреса зареєстрована на заборонених в Україні сервісах ("mail.ru", "yandex" та інші).
Нагадуємо, що дізнатися свій десятизначний код можна з рахунку за електроенергію за попередні періоди або з квитанції про оплату, яка надається в пункті прийому платежів.