Вінницькі трамваї, які Львів має намір взяти у користування, через неправильні управлінські рішення можуть стати черговою купою металобрухту. Про це в коментарі Гал-інфо повідомив депутат Львівської міської ради, заступник голови комісії законності Юрій Михальчишин.
За його словами, ситуація, яка сьогодні складається у Львові з електротранспортом, є критичною, адже на маршрути виходить 46-47 одиниць електротранспорту, у той час, коли до початку реорганізації кількість готових до перевезення трамваїв становила 60 одиниць.
Депутат зазначив, що тенденція прогнозується негативна. До травня-червня цього року на лінії виходитиме щонайбільше 30 трамваїв, у той час, коли при новій транспортній схемі електротранспорту надається чи не вирішальне значення на багатьох маршрутах, в тому числі на радіальних.
«У Львові було заплановано ремонтувати середнім капітальним ремонтом три трамваї щомісяця. В середньому такий ремонт мав би обійтися у сто тисяч гривень. Станом на сьогодні згідно цього плану не відремонтовано жодного трамваю. Натомість, у світлій голові з’явилася ідея скористатися рухомим складом, який вивільняється у Вінниці, яка отримала близько ста трамваїв від швейцарських партнерів, а тому у них вивільняється кілька десятків трамваїв чеського виробництва, які вони згодні передати на певних умовах у місто Львів», - зазначив депутат.
Однак, на думку Михальчишина, проблема в тому, що транспортну проблему не можна вирішити закупівлею вживаних трамваїв Вінниці, адже львівські трамваї внаслідок об’єднання двох депо не отримують належного обслуговування. За словами депутата, бракує фахівців, слюсарів та інженерів, які обслуговували б вже існуючий парк трамваїв.
«Окрім того, у нас є ще таке явище, як трамвайний канібалізм, коли з трьох напівсправних трамваїв роблять один нормальний, а два викидають на металобрухт. Відповідно, внаслідок такого канібалізму ми просто збагатили львівських заготівельників брухту на багато тонн металу. Складається таке враження, що трамваї з Вінниці спіткає така ж доля. Оскільки немає ремонтної бази, оскільки депо реорганізовано абсолютно не раціонально, то їх очікує доля стати купою металобрухту», - підсумував Юрій Михальчишин.
Фото - Гал-інфо