Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Виконання звернень мешканців тепер контролюватимуть пильніше

Департамент «Адміністрація міського голови» впровадив систему подвійного контролю за виконанням звернень мешканців, які надходять до міського голови під час зустрічей, зборів, прямих теле- та радіоефірів - повідомляє прес-служба Львівської міської ради. Зокрема, введена в дію система зворотного зв’язку. Коли до управління внутрішньої політики надходять відповіді про виконання доручень чи звернень мешканців, їх перевіряють у телефонному режимі або під час виїзду на місце. У мешканців уточнюють, чи дійсно вирішена їхня проблема і чи залучали їх до обстежень та проведення робіт.
За результатами моніторингу виконання доручень міського голови за січень було виявлено чотири факти невирішення проблем та подання міському голові недостовірної інформації. По цих питаннях адміністрація міського голови підготувала пакет документів з фотоматеріалами, які підтверджували те, що звернення мешканців були невирішені. За результатами розгляду міський голова вирішив дати догани заступнику голови Франківської районної адміністрації, начальникам відділу житлового господарства Франківської та Личаківської районних адміністрацій.
«Така система контролю дозволяє вчасно виявляти проблеми і реагувати на них. Це активізує роботу районних адміністрацій та ЛКП. Постійний зв'язок з мешканцями дає можливість володіти достовірною інформацією», - зазначила керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.
Нагадаємо, у місті триває інформаційна кампанія під гаслом «Якщо у твоєму будинку не прибирають - повідом про це владу!». Мешканці можуть інформувати про неякісне прибирання у будинках на гарячу лінію міського голови.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ