Виробництво ВАТ Концерн Хлібпром у 2005 році зросло на 14%
Слухай онлайн
Економіка

Виробництво ВАТ „Концерн Хлібпром” у 2005 році зросло на 14%

Виробництво хлібопродуктів у 2005 році підприємствами „Концерну Хлібпром” зросло на 14% і становило 95 482 тонн хлібобулочних та кондитерських виробів. Про це повідомили у прес-службі „Концерну Хлібпром”.
Згідно з даними Універсальної Інвестиційної Групи, за результатами діяльності у 2005 році „Концерн Хлібпром” зайняв 4,7% національного ринку хлібопродуктів проти 4,1% минулого року.
Протягом 2005 року роздрібна мережа Компанії у регіонах зросла на 25 одиниць і склала 77 точок роздрібної торгівлі. Також за рік у формат фірмової торгівлі ТМ „Хлібна хата” переведено 8 магазинів мережі.
За звітний період товарооборот Компанії становив 153, 9 млн грн, що більш ніж у 2 рази порівняно з даними за попередній рік (67,936 млн грн). Через власну роздрібну мережу у 2005 році „Концерн Хлібпром” реалізував близько 10 % продукції.
ВАТ „Концерн Хлібпром” – якісно нова промислова структура, що об’єднує групу підприємств агропромислового комплексу та входить до п’ятірки найбільших виробників хліба в Україні.
До виробничої структури ВАТ „Концерн Хлібпром” належать: ДП „Львівський хлібозавод № 5” (структурні підрозділи „Самбірський хлібокомбінат” та  „Червоноградський хлібозавод”), ДП „Вінницяхліб”(структурні підрозділи „Барський хлібозавод” та „Могилів-Подільський хлібозавод”), ДП  „Калуський хлібокомбінат”, ДП „Гайсинхліб” (структурні підрозділи Жашківський,  Кам’янський хлібозаводи та Шполянський хлібокомбінат), ДП „Подільське борошно”, ДП „Рівнехліб”.
Діяльність „Концерн Хлібпром” становить завершений інтегрований цикл – від вирощування основної сировини для виробництва  до реалізації готових виробів кінцевим споживачам через власну роздрібну мережу.
Концерн додатково реалізовує проект бізнесу „під ключ” по випічці заморожених напівфабрикатів у місцях продажу ТМ „Наминайко”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...