Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Як Львівська міська рада, порушуючи законодавство, знищує приміські перевезення

Через транспортний бардак мешканці сіл Суховоля, Доманів, Конопниця, частина Рудного та більша частина Зимної Води можуть залишитися без громадського транспорту.

У понеділок, 25 листопада, почав курсувати автобусний маршрут №52 через Зимну Воду до Рудного. Це подано як велику перемогу для мешканців смт Рудне, але не все так однозначно.

Враховуючи продовження маршруту №52 до Рудно, мешканці Старого Рудне б’ють на сполох, що маршрут №28 перестане існувати, оскільки стане економічно невигідним. На останній зустрічі в управлінні транспорту мешканців запевнили, що маршрут №28 залишиться за будь-яких змін з маршрутом №52.

Як розповіла ІА Дивись.info мешканка селища Старе Рудне Оксана Вишневич, наразі до селища катастрофічно курсують автобуси.

«Найгірша наша проблема у тому, що селищна рада і міська влада Львова нічого не роблять, щоби забезпечити нас нормальним транспортом. По-перше, основна дорога яка з’єднує наше селище з містом — вулиця Вербицького. По ній вже рік йде судова тяганина. Депутат Львівської міськради Ольга Посипанко ініціювала через Господарський суд розірвання договору з недобросовісним підрядником, і вже не має бути юридичних перепон, аби знову розпочали ремонт дороги. Наразі ремонт дороги ніхто не робить. Наскільки мені відомо, сама «Самопоміч» була ініціатором щодо недоброякісних ремонтних робіт на вулиці Вербицького. Але з того часу воно так і стоїть на місці», – розповіла пані Вишневич.

Вона додала, що чиновники мерії з самого початку не були зацікавлені, щоб запустити до селища Старе Рудне маршрут №28, адже він, на їхню думку, нерентабельний.

«Близько місяця тому екс-керівник управління транспорту Олег Партика запропонував поміняти схему маршруту №28 — замість вулиці Варшавської він буде курсувати на Липинського. Він тоді наголосив, що вони зацікавленні, аби зберегти маршрут №28. Але як виявляється зараз, маршрут став ще менш рентабельним, ніж був до того. Виходить, що це все робилося, аби знищити маршрут», – додала Оксана Вишневич.

Сьогодні маршрут №52 повністю дублює №28. Чи зможе УТІЗ і пан Хамула в ручному режимі втримати роботу 28-го, невідомо. Натомість мешканці Старого Рудного, які свого часу великими зусиллями вигризли існування маршруту №28, і чотири роки чекають ремонту дороги на вулиці Вербицького, стали заручниками.

Коли відремонтують дорогу на вулиці Вербицького і скільки потрібно коштів, наразі невідомо. За словами селищного голови Рудно Ігоря Форманчука, зараз триває процес перегляду проектного завдання і проекту капітального ремонту вулиці Вербицького.

«Ми зараз робимо проект дороги і будемо вже з повторною експертизою йти просити, щоби виділили кошти. Взагалі-то ми розраховуємо на свої сили та кошти. Але наразі нам лише почали робити новий проект. Щодо суми, я зараз не готовий сказати, станом на 2015 рік це було близько 4,5 мільйона гривень. Цього разу ця сума відповідно буде не менша», – сказав в коментарі ІА Дивись.info Ігор Форманчук.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ