Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Як уникнути махінацій з квитками на «Євро-2012»

Попри намагання УЄФА забезпечити чесний продаж квитків на «Євро-2012» спекуляцій не уникнути, стверджує німецький спортивний оглядач і дає поради, як убезпечити себе від квиткових махінацій.

Європейська футбольна першість «Євро-2012» – вельми приваблива подія не лише для численних фанатів, а й для спекулянтів, які вже нині вибудовують схеми нелегального перепродажу квитків, каже спортивний експерт Томас Кістнер з впливової німецької газети «Süddeutsche Zeitung». За його словами, чим популярніший спортивний захід, тим більший сплеск  махінацій на сірому й чорному квиткових ринках. Тож, за його словами, як би не намагався УЄФА створити прозорі умови продажу квитків і запобігти махінаціям, намагання нечесно збагатитися на цьому все одно будуть. «Судячи з досвіду минулих років, з нелегального продажу квитків мають зиск насамперед чиновники, які давно зрозуміли, що квиток на чемпіонат світу або ж Європи перетворюється в готівкові гроші на чорному ринку, де їх перекуповують всілякі посередники», - каже Кістнер, повідомляє Німецька хвиля.

За словами експерта, дилери намагатимуться створити штучний дефіцит: отримати якнайбільше квитків і притримати їх якнайближче до турніру, а тоді, під час найбільшого ажіотажу, продати їх за захмарними цінами. Тому експерт радить українським фанатам не баритися: «Українським фанатам можна лише порадити якнайшвидше запасатися квитками в офіційного реалізатора. Адже чим пізніше вони купуватимуть, тим більше залежатимуть від сірого ринку».

Часу на роздуми у вболівальників і справді обмаль. Замовлення квитків на сайті УЄФА триває лише з 1 по 31 березня. Союз європейських футбольних асоціацій – єдиний офіційний реалізатор квитків. Це має свої переваги й недоліки, каже Кістнер. З одного боку, така багаторівнева процедура (реєстрація, замовлення, лотерея і лише тоді купівля) має допомогти уникнути маніпуляцій. «Потрібно уникати сумнівних пропозицій в інтернеті, коли навіть не можна перевірити, чи має агент ліцензію. Не рекомендую й купувати десь геть на вулиці – тоді теж є великий ризик бути обманутим». 

З іншого боку, саме вболівальники, які або не мають доступу до інтернету, або не дуже добре розуміються на тонкощах онлайн-замовлень, можуть потрапити на гачок недобросовісних дилерів. Цим фанатам пан Кістнер радить «звернутися до когось із друзів чи родичів, кому вони довіряють і хто може допомогти їм з онлайн-квитком».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ