Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Як узяти мікрокредит в Україні: приклад Moneyveo

Представники інформаційного майданчику Krediti24 розповіли про популярний сервіс мікрокредитування.

Мікрокредити є чудовою альтернативою продуктам банківського кредитування завдяки більшій динамічності та доступності. Практично кожен повнолітній громадянин України має можливість оформити позику для покриття нагальних потреб, чим користується величезна кількість споживачів. Звичайно ж, бажано не мати проблем із поверненням узятих коштів, але навіть за складних обставин мікрофінансові установи йдуть на співпрацю з позичальниками, навіть якщо ті мають негативну кредитну історію.

Однією з таких організацій є компанія Moneyveo, що пропонує максимально швидкі позики на простих умовах. Moneyveo працює на українському ринку від 2013 року та займає провідні позиції на ринку, маячи близько 1 млн користувачів, а обсяги виданих коштів сягають 20 млрд гривень. Постійно покращується робота сервіса, про який можна дізнатися за запитом Манівео: відгуки клієнтів, огляд експерта на сайті Krediti24.

Сайт сервісу дозволяє отримати кредит на банківську карту користувача VISA / MasterCard за рекордні 8 хвилин. Це можливо тому, що усі замовлення обробляються автоматично, тобто будь-яка участь людини в процесі видачі коштів виключена.

Детальну покрокову інструкцію щодо отримання коштів можна знайти на сайті компанії. В цілому, весь процес складається з 4 принципових кроків:

1. Обрати обсяг позики і термін.

2. Внести дані до заявки.

3. Здійснити підтвердження картки.

4. Отримати гроші.

Спеціалісти звертають особливу увагу на уважність під час внесення персональних даних.

Загальні умови надання кредиту виглядають так:

  • наявність банківської карти;
  • повноліття позичальника, вік до 90 років;
  • громадянство України, паспорт та наявність ідентифікаційного коду;
  • мобільний телефон та електронна пошта;

Слід зазначити, що компанія надає кредити навіть безробітним,  працевлаштованим неофіційно, або тим, хто має не найкращу кредитну історію.  

Треба зазначити, що система відбирає клієнтів автоматично, і співробітники компанії не беруть у цьому персональної участі, тому компанія звертається до користувачів із проханням не турбувати претензіями співробітників кол-центру.  З іншого боку, у разі виникнення несприятливих обставин, позичальник може звернутися до компанії за допомогою та отримати консультацію щодо погашення кредиту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ