Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Ярослав Дубневич: Нові дороги в Карпатському регіоні – це нові шляхи з України в ЄС

У межах ІІ Форуму місцевого розвитку, який триває у Трускавці (23-25 червня), відбулась панельна дискусія "Створення передумов для покращення доступності регіону Карпат". Повідомила прес-служба голови транспортного Комітету ВРУ Ярослава Дубневича.

Учасники обговорювали тему розбудови транспортної інфраструктури Карпатського регіону, що є особливо актуальним у контексті запровадження безвізового режиму з країнами-членами ЄС. Парламентарі України та Республіки Польщі, керівники регіонів, науковці та фахівці-практики представляли спільне бачення різних перспектив підвищення транспортної доступності гірських територій. Відтак – створення умов для відродження економічного, рекреаційного та туристичного потенціалу карпатського регіону, який є спільним для України, Польщі, Румунії, Угорщини та Словаччини.

Як зазначалось, за два останні роки українською стороною на розвиток інфраструктури, а саме будівництво, реконструкцію і ремонт доріг регіону з державного бюджету було витрачено майже 4,5 млрд грн. У 2017 році планується виділити  ще 1 млрд 579 млн 108 тис. гривень. 

Своєю чергою народний депутат України, голова транспортного Комітету ВР Ярослав Дубневич ініціював відновити дію державної програми "Розвиток дорожнього господарства областей української частини Карпатського регіону".

"Наскрізні, міждержавні автомагістралі вже існують. Ресурс, власне, з державної програми, мав би піти на розбудову шляхів, які з`єднають між собою ці дороги державного та міжнародного значення. Як-от, скажімо, Східниця – Турка, Самбір – Дрогобич, Долина – Хуст та інші. Експеримент на Львівщині –щодо залучення коштів з митних та інших надходжень до місцевих бюджетів саме на ці цілі  – себе повністю виправдав.

Окрім того, ми повинні зосередити роботу на впровадженні транскордонного проекту ВІА-Карпатія та побудові траси Гданськ  – Одеса, яка сполучить порти Балтійського та Чорного морів і продовжить практику спільного облаштування міжнародних пунктів пропуску",  – наголосив голова профільного Комітету ВР.

Водночас голова комісії інфраструктури Сейму Республіки Польщі Богдан Жоньца запевнив, що польська сторона і надалі сприятиме розбудові інфраструктури Карпатського регіону України та залучатиме інвестиції і по можливості кредитуватиме спільні проекти.

Голова Львівської ОДА Олег Синютка зазначив, що в розвитку Карпатського регіону спостерігається відчутний прогрес. "Це стало можливим завдяки виробленню спільної позиції та об`єднанню зусиль депутатів і керівників Львівщини усіх рівнів разом з нашими зарубіжними партнерами. Саме Карпати мають бути двигуном у подальшому розвитку країн центральної та східної Європи, – резюмував очільник Львівщини.

Учасники дискусії окреслили першочергові завдання щодо збільшення кількості пасажирських  та вантажних перевезень залізницею і авіасполученням та шляхи вирішення проблеми безпеки на карпатських дорогах. Окремо обговорювалось питання розбудови євроколій територією України.

По завершенні дискусійної панелі учасники та гості Форуму вирушили до заповідника "Тустань", де висадили молоді дерева і таким чином взяли безпосередню участь у рекреації лісового фонду Карпатського регіону.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ