Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Зі Львова вичавлюють 19,5 млн грн за автобуси, більшість з яких - металобрухт

Директор АТП-1 на наступне засідання бюджетної комісії Львівської міської ради має надати повні звіти – технічний і фінансовий – по кожному автобусу, придбаному у ЛАЗу до Євро-2012, за які сьогодні у підприємства вимагають сплатити борг у 19,5 млн грн. Про це повідомив представник комісії, керівник фракції «Народний контроль» у ЛМР Валерій Веремчук.

«Ми розглядали Меморандум про співпрацю, за яким АТП-1 грошима із бюджету планує повернути заборгованість ЛАЗу часів російського афериста Чуркіна. Точніше, фірмі, яка договором факторингу викупила борг, ­– ТзОВ «Оптимум Фактор». Для мене ситуація виглядає абсурдною. Але позиція АТП-1 – інша. Замість знайти обгрунтовані причини, щоб домогтися анулювання боргу, керівництво вмило руки і ставить ультиматум. Дайте гроші – бо наші рахунки арештовані, бо виконавча служба може зупинити нашу роботу, бо ми працюємо з Європейським інвестиційним банком (про це, до речі, сьогодні почули вперше)», – говорить Веремчук.

За словами депутата, є підстави вважати, що ЛАЗ не надав місту автобуси, які б відповідали всім технічними вимогам, що були прописані умовами договору купівлі-продажу.

«Показово, що із придбаних тоді 33 автобусів (2 із них згоріли) сьогодні Львовом курсують лише 7. Ще 8 машин стоять, бо в них треба замінювати підлогу, а 11 взагалі потребують капітального ремонту із заміною двигунів, коробок передач. Від чемпіонату минуло лише 5 років, а більшість автобусів уже зняли з рейсів», – пояснив Веремчук.

Відтак на комісії депутати наполягли, аби до наступного засідання директор АТП-1 Орест Хамула надав документи по закупівлі автобусів, інформацію про умови сервісного обслуговування, про те, якими мали бути комплектуючі.

«Ще можна перевірити кожен папірець і знайти порушення. І якщо директор АТП-1 сам до цього не здогадався, то депутати попросили його зробити це. Від нас вимагають оплатити борг, а який був прибуток з цих автобусів? Чи окупили вони себе? Також цікаво дізнатися прізвище чиновника, який підписував акт прийому-передачі автобусів. Бо, виявляється, офіційно претензій до продукції ніхто не висував. Може, хай ця людина долучиться до виплати боргу своєю часткою?», – наголосив Веремчук. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ