Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

З початку року львів’яни 23 рази зверталися на «гарячу лінію» «Львівсвітло». Найчастіше просять встановити освітлення біля будинку

З початку року на «гарячу лінію» ЛКП «Львівсвітло», яке займається зовнішнім освітленням міста, надійшло 23 звернення. З них 15 уже вирішено. Щодо інших звернень ведеться робота, частина потребує робіт капітального характеру, -- повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
Слід зазначити, що порівняно з минулим роком скарг надійшло вчетверо менше. За аналогічний період 2008 року було 98 звернень львів’ян.
«Протягом минулого року було зроблено великий об’єм робіт, і це зменшило скарги мешканців. Частину звернень ми не можемо виконати одразу, оскільки вони потребують додаткового фінансування», – каже головний інженер ЛКП «Львівсвітло» Юрій Потурай.
Зазвичай мешканці просять замінити світильники біля будинку, встановити освітлення біля будинків, де його взагалі нема, відремонтувати опори тощо.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ