Слухай онлайн
Cуспільство

За п’ять місяців 2006 року до відділу розгляду звернень споживачів ВАТ «Львівгаз» звернулося 842 мешканців Львівщини

За п’ять місяців 2006 року до відділу розгляду звернень споживачів ВАТ «Львівгаз» звернулося 842 мешканців Львівщини. Під час розгляду окремих скарг працівниками відділу створюються робочі комісії і проводиться виїзд до споживачів-скаржників. Так у цьому році на місці було вирішено питання з 57 звернень. Про це повідомляє прес-служба ВАТ «Львівгаз».

«Найчастіше споживачі просять нас провести перерахунок у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих за своєю адресою осіб, – розповідає начальник відділу розгляду звернень споживачів Руслана Музя. – Труднощі виникають, коли споживачі не роблять цього вчасно – протягом одного місяця від дня, коли сталися зміни щодо видів споживання газу. Бувають випадки, коли споживачі просять зняти нарахування за спожитий газ на особу, яка вибула з місця проживання півроку-рік тому. А ми не маємо права цього робити».
Ще одним питанням, з яким найчастіше звертаються споживачі до ВАТ «Львівгаз», є порядок проведення нарахування платежів за газ, що використовується для підігріву води, в періоди, коли відсутнє централізоване гаряче водопостачання. Річ у тім, що за відсутності газового лічильника, наявність електробойлера чи водомірів не звільняють споживачів від сплати за газ, передбаченого за нормою на підігрів води. А згідно з чинним законодавством, на період перерви у централізованому гарячому водопостачанні норма споживання природного газу населенням становить 18,3 куб.метрів на людину на місяць. Тим споживачам, котрі не хочуть доплачувати за підігрів води, ВАТ «Львівгаз» рекомендує встановити газовий лічильник.
Поступають також звернення від абонентів щодо невідповідності фактичних показників газового лічильника показникам, зазначеним у квитанції на оплату за газ. Це стається, оскільки споживачі не подають наприкінці кожного місяця до абонентських служб своїх районів фактичні показники лічильників. У таких випадках ВАТ «Львівгаз» застосовує планові нарахування. Необхідно зазначити, що у випадку застосування планових нарахувань споживач має право вказувати у графі квитанції “Фактично оплачено абонентом” суму за фактично спожитий природний газ. Для проведення ж корекції показників газового лічильника в електронній базі ВАТ Львівгаз», споживачі мають звернутися з письмовою заявою або зателефонувати до абонентської служби і забезпечити доступ контролеру до газового лічильника.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...