КРУ у Львівській області проведено ревізію Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України. Відповідно до плану роботи КРУ на І квартал поточного року, ревізії підлягала фінансово-господарська діяльність Інституту за 2003-2005 роки. Про це повідомила прес-служба КРУ у Львівській області.
Виявлено 47,1 тис. грн незаконних витрат бюджетних коштів (відшкодовано 45,1 тис. грн) та фінансові операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що не призвели до втрат.Вибірковою ревізією використання бюджетних коштів на капітальний та поточний ремонти встановлено, що підрядними організаціями - ПП „Гліцинія” та „Юррембуд” впродовж 2003-2005 р.р. було безпідставно включено в акти виконаних робіт певні роботи, які в подальшому були оплачені замовником. Це спричинило переплату бюджетних коштів на загальну суму 42,6 тис. грн.
Крім того, ревізією встановлено, що впродовж 2003-05 рр. Інститутом укладено договори з приватним ВТО про виготовлення столярних виробів для капремонту приміщень. Зі складу інституту списано 34,9 м3 хвойного пиломатеріалу на суму 10,4 тис. грн (без ПДВ). Однак в актах виконаних робіт відображено використання лише 6,7 м3 матеріалів. Як пояснили відповідальні особи інституту, для виготовлення столярних виробів пиломатеріали виявилися непридатними через дефекти. Тому виконавцем робіт фактично відібрано і використано 6,7 м3.
Проведено також обстеження використання теплових мереж, які обслуговує котельня, під час якої виявлено, що на ділянці теплотраси, що веде до будинку побуту за адресою вул. Сухомлинського,10 трубопровід закрито і опломбовано, внаслідок чого теплопостачання будинку на момент обстеження не проводиться. Натомість теплопостачання житлового будинку по вул. Сухомлинського,14 проводиться. Відповідно до представлених Інститутом документів, споживання газу у котельні, яка опалює приміщення інституту та сторонніх фізичних осіб, за 2003 рік становить 430,5 тис.куб.м., в 2004 році - 405,3 тис.куб.м., в 2005 році - 404,9 тис.куб.м.
Проектно-кошторисна, технічна документація та схеми інженерних мереж в інституті відсутні. За поясненнями відповідальних осіб, з жовтня 2001 року на ділянці теплотраси, що веде до колишнього будинку побуту, засувки закриті і опломбовані слюсарем-сантехніком інституту в присутності комісії інституту. Однак акт про опломбовування даної ділянки теплотраси відсутній, оскільки минув 3-річний термін його зберігання. Теплові навантаження на будівлі Інституту були розраховані на підставі поверхових планів будівель. Визначити теплові навантаження на колишній будинок побуту та восьмиквартирний будинок неможливо, оскільки немає жодної документації, яка б дала можливість провести аналогічний розрахунок.
Крім цього, мешканцями 8-квартирного будинку є колишні працівники технікуму сільського будівництва, яким також проводиться теплопостачання. У 2002 р. перед опалювальним сезоном працівники Інституту поставили на ділянку теплотраси запірну арматуру, щоб від’єднати будинок від теплопостачання. Але жителі звернулися до директора з проханням надавати їм тепло, оскільки вони самі не мають змоги встановити індивідуальне опалення. З жителями будинку в 2002 р. укладено угоди про надання послуг з централізованого опалення, водопостачання і водовідведення та вивіз сміття. За ревізійний період на рахунок Інституту від них надійшла плата за надання комунальних на суму 8 тис.грн. Проте через відсутність обліку розрахунків за надані комунальні послуги провести аналіз повноти оплати за надані комунальні послуги та вивести заборгованість на момент проведення ревізії неможливо. Власник приміщення колишнього будинку побуту в смт. Брюховичі пояснив, що це нежитлове приміщення він придбав у 2002 році. З моменту придбання будинок побуту не експлуатується, оскільки проводиться капремонт усіх систем опалення, водопостачання та інші роботи. Угоди по наданню комунальних послуг з інститутом не укладались, бо будинок побуту не функціонує.
Ревізією також встановлено окремі порушення ведення бухгалтерського обліку. За результатами ревізії 3 посадових осіб Інституту притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.164-2 КУпАП. Матеріали ревізії для подальшого розслідування передано у прокуратуру Львівської області.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ