Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

За тиждень у Львові продуктові набори отримали 244 літні львів’яни

Соціальні служби Львова працюють, аби найбільш потребуючі мешканці Львова отримали допомогу, як у вигляді консультацій через дзвінки на гарячу лінію міста, так і в найбільш потрібних продуктах харчування та засобах гігієни. Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛМР.
Інфографіка ЛМР

Відтак, за тиждень для 244 сімей надано набори з продуктами харчування та засобами гігієни. На гарячій лінії прийнято 470 дзвінків.

Психологічна підтримка

У період карантину багато людей потребують психологічної допомоги: її готові надати психологи, які працюють у Львівському міському територіальному центрі та Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

ʺКарантин — це певні обмеження, страх, хвилювання, які викликають панічні стани у людей. Тому дуже важливо, щоб люди, які це відчують, мали можливість отримати консультації фахівця. І вони таку консультацію отримуютьʺ, — розповіла Галина Слічна, заступниця міського голови з гуманітарних питань, керівниця штабу прийняття оперативних рішень в умовах загрози епідемії коронавірусної інфекції Covid-19 у м. Львові.

Одна із найбільш вразливих категорій — самотні люди похилого віку: відповідно їм найбільше потрібна підтримка.

ʺПсихолог Львівського міського територіального центру, власне, працює з літніми львів’янами, які перебувають на обліку установи. Психолог працює дистанційно, надає консультації виключно телефоном.

Крім того, постійно спілкуються з літніми львів’янами і соціальні працівники. Якщо вони бачать, що людина потребує фахової консультації, то додатково рекомендують їй звернутись до психолога терцентру.

Люди поважного віку залюбки спілкуються, розповідають, що їх хвилює в цей момент, психолог зі свого боку намагається підтримати, розрадити та заспокоїтиʺ, — додала Галина Слічна.

Психологічну підтримку у Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надають 2 фахівці. Скористатись їх послугами можуть усі, хто цього потребує. Щоб отримати консультацію, потрібно лише зателефонувати на ʺгарячу лініюʺ, яка діє при установі (тел.: 0−800−301−205) (щоденно, з 8.00 до 21.00 год.).

Продуктові набори

Соціальні служби Львова нагадують підопічним про правила карантину, з’ясовують їх потреби та доставлять продуктові набори для тих, хто потребує.

За тиждень волонтери розвезли 244 пакети з продуктами першої необхідності одиноким потребуючим людям та сім`ям, які звернулись на ʺгарячу лініюʺ Центру соціальних служб 0−800−301−205.

ʺПриймаємо дзвінки від потребуючих і одиноких, що не можуть себе забезпечити усім необхідним і потребують невідкладної допомоги. Також приймаємо гуманітарну допомогу та волонтерські запити про бажання надавати адресну допомогу потребуючим. Приймаємо гуманітарну допомогу у вигляді продуктів харчування, засобів особистої гігієни. Пункт збору знаходиться за адресою: Театральна, 10, другий поверхʺ, — зазначають у Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Усі волонтери працюють в масках та рукавичках, залишають безконтактно пакет під дверима, попередньо погодивши з людиною час приходу.

Ми рекомендуємо людям викидати пакет, в якому принесені продукти.

Кількість дзвінків щодня збільшується, тому ми потребуємо допомоги у продуктах тривалого зберігання та елементарних засобах особистої гігієниʺ, — інформують в Центрі соціальних служб.

ʺПригадуєш самотню бабусю із квартири навпроти? А дідуся із третього поверху, якому нещодавно провели операцію? А сусідку, яка сама виховує четверо дітей? Зараз цим людям, як ніколи, потрібен добрий сусід.

Для цього тобі не потрібно одягати плащ супергероя, ти просто можеш:

  • дізнатися через закриті двері чи онлайн, яка їм потрібна допомога
  • наступного разу в магазині захопити товари першої необхідності ще й для сусіда: консерви, каші, макарони, питну воду, туалетний папір, мило чи інші продукти тривалого зберігання й особистої гігієни.

Для вашої спільної безпеки — спілкуйтеся лише безконтактно на відстані мінімум 1,5 м. Пакунок можеш залишити під дверима та сповістити сусіда дзвінком.

Якщо ти не маєш можливості допомогти, повідом про потребу людини на нашу гарячу лінію: 0−800−301−205″, — закликають соціальні служби Львова.

Нагадаємо, як писало Гал-інфо, львів’яни зможуть замовити продукти для літніх людей.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ