Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Заборона про експлуатацію літаків без додаткових систем безпеки з 1 квітня Львову не загрожуватиме

Заборона на експлуатацію літаків, які перебувають у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України та не обладнані додатковими системами безпеки, яке почне діяти з 1 квітня омине Львів, оскільки усі літаки, які відлітають і прибувають до львівського аеропорту обладнані необхідними системами згідно міжнародних стандартів. Про це „Гал-info” повідомив генеральний директор державного підприємства „Міжнародний аеропорт „Львів” Олександр Загрева.
За словами Загреви, літаки, які вилітають зі Львова, переважно іноземного виробництва, Боїнги, Дугласи та Ейрбаси. А єдиний літак Як-42, який підпадає під зазначену категорію, вже обладнаний такою системою.
Нагадаємо, згідно з експлуатаційною директивою Державіаадміністрації № ЄД-01-07, виданою наприкінці грудня, експлуатанти зобов`язані обладнати повітряні судна трьома обов`язковими системами. Йдеться про систему попередження про небезпечне зближення із землею, систему попередження зіткнення в повітрі й аварійні радіомаяки, пише видання.
Такий комплект коштує в середньому близько 300-400 тис. дол. на один борт. Тому далеко не всі перевізники встигли у визначені терміни дообладнати цією технікою свої літаки, йдеться передусім про літаки АН та Як. Як повідомляють ЗМІ, набрання чинності вимогою директиви, може призвести до того, що від 60 до 150 повітряних суден з 1 квітня не здіймуться в повітря.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ