„Одним із шляхів вирішення проблеми візуального інформаційного середовища Львова є запровадження більш дієвого контролю за дотриманням чинного законодавства всіма суб’єктами, які впливають на благоустрій Львова, зокрема розміщують на вулицях міста оголошення», – повідомив на прес-конференції, де обговорювалось візуальне інформаційне середовища Львова начальник КП «Адміністративно-технічне управління» Василь Скрипичайко.
Він також запевнив громадськість, що надалі буде здійснюватись більш жорсткий контроль за вивішенням рекламних оголошень у центрі міста.
„Контролювати цю ситуацію буде управління муніципалітету Львівської міської ради. Також є чіткий перелік організацій, які повинні були цим займатись і раніше, проте неналежним чином відстежують ситуацію. Наше підприємство розробило систему нових правил благоустрою Львова і буде втілювати її у життя. Зокрема, з 1 січня 2006 року вступив в дію закон про благоустрій населених пунктів, згідно з яким передбачена кримінальна відповідальність за несанкціоноване розміщення реклами у заборонених для цього місцях. Хоча цим законом і передбачена мізерна сума штрафу, до 17 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, проте є стимул для боротьби з порушниками чистоти міста. Розроблена нашим підприємством схема дозволяє на належному рівні боротись з розклеюванням оголошень. Проте переконаний, що головним стимулом для вирішення цієї проблеми є залучення громадськості до вирішення проблеми. Також для покращення ситуації з розклеюванням дрібноформатних оголошень будуть проводитись перевірки щодо наявності державної реєстрації порушників правил благоустрою міста”, – зазначив Василь Скрипичайко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ