Слухай онлайн
Cуспільство

Заміна проектувальника стадіону у Львові – це перерва у будівництві на 4-5 місяців, – «Азовінтекс»

Минулого тижня нові чиновники від спорту вирішили пройтися по будівництвах Євро-2012. Профільний віце-прем'єр Борис Колесников відвідав з інспекцією об'єкти у Львові та Харкові, які теоретично мають приємно здивувати гостей нашої країни за два роки. А поки що більшість будівництв викликають лише дошкульні коментарі.

Справжнє поле на "Олімпійському" з'явиться тільки в червні наступного року. Оновлена головна арена країни відзначить одразу два свята: завершення ремонту і шістдесят третю річницю заснування.

У 1934-му, коли Київ став столицею Української РСР, було прийнято рішення про будівництво стадіону на 50 тисяч глядачів. Відкриття було заплановане на 22 червня 1941, проте розпочалася війна і тільки в 1948 р. Сталінський республіканський почав приймати уболівальників. Перша реконструкція відбулася в 1966 році, після цього арену ще двічі переобладнали, і тільки в 2008 почалася остання, 4-а реконструкція.
За планом архітекторів, оновлений "Олімпійський" - це стадіон площею майже 17 гектарів з розвиненою інфраструктурою.

Юрій Серьогін, архітектор НСК "Олімпійський": «Стадіон у зв'язку з сучасними вимогами і особливостями поділяється на 4 сектори, і всередині сектора має бути все, що потрібно для вболівальника - туалети, буфети, пункт медичної допомоги, міліції.
Зараз "Олімпійський" мало нагадує стадіон. Поки це гігантський будівельний майданчик. Замість поля – котлован. Сектори для вболівальників розібрано практично вщент. На реконструкцію вже витрачено мільярд гривень».

Сергій Драч, керівник проекту реконструкції НСК "Олімпійський": «Проектом затверджено минулим урядом 2 мільярди 114. У нас є 1 мільярд 114, цих коштів недостатньо, щоб завершити будівництво».

Зараз будівельники встановлюють 50-тонні опори для навісу над трибунами. Майже 1500 осіб працюють у три зміни. Але в строк не вкладаються.

Равіль Сафіуллін, міністр з питань сім'ї, молоді та спорту: «Якщо говорити про НСК "Олімпійський", то картина гнітюча. Більше п'яти місяців відставання від того плану графіка, який був затверджений торік».

Як укластися в терміни і бюджет - вирішувати будуть наступного тижня. Віце-прем'єр і профільний міністр приїдуть на Олімпійський з інспекцією. А чим небезпечне затягування будівництва - підрядники вже знають на львівському прикладі. Місцевий стадіон і аеропорт і так почали зводити з запізненням. Тепер будівництво і зовсім зупинилося. Замовник вирішив змінити компанію-проектувальника.

Василь Огородник, перший заступник генерального директора ВАТ "ПСП" Азовінтекс": «Заміна на ходу будь-якої деталі машини призводить до зупинки машини, так само як і у нас заміна проектувальника - перерва, на 4-5 місяців перерва».

Віце-прем'єр дивується: фінансування є, а будівництво стадіону з початку року практично не зрушило з місця. Відставання від графіка вже більш ніж на два місяці. Архітекторам Борис Колесніков дав два тижні на усунення помилок.

Борис Колесников, віце-прем'єр міністр України з питань підготовки до Євро-2012: «Якщо не усуне - буде інший замовник, але стадіон буде побудований».

Ще більше питань у комісії викликає споруджуваний термінал аеропорту.

Зате з харківським аеропортом і стадіоном - проблем немає. Аеровокзал буде готовий до літа, а комплекс "Металіст", побудований за стандартами УЄФА, вже приймає на своєму полі футболістів.

Сергій Стороженко, перший віце-президент Федерації футболу України: «"Металіст" (Харків) виконує останні зауваження проектувальниками і аудиторів УЄФА».

Головна претензія до Харкова - якість доріг. Ремонт їм уже не допоможе. Місту потрібні нові магістралі.

Борис Колесніков: «Ми проїхалися по кільцевій або окружній дорозі, це готовий випробувальний полігон для заводу Малишева. Заводу танковому не потрібно навіть витрачатися. Значить, потрібно будувати нову дорогу навколо Харкова».

Дороги та інфраструктура - головні недоліки і в Донецьку. Термінал місцевого аеропорту в процесі будівництва. І йому ще належить витримати урядову інспекцію. Зате до "Донбас-арени" - зауважень нема. Арбітр Любош Міхел за свою суддівську кар'єру оббігав майже всі стадіони світу. Але зупинився на "Донбас-арені". І залишився працювати у футбольному клубі Донецька.

Любош Міхел: «Думаєте, що результат залежить, як грає команда, але можна сказати, стадіон може стати 12-м гравцем - вболівальники, які зробили атмосферу. За технічними якостями, по всьому, за всіма характеристиками - "Донбас-арена" - еліт-група і найкращий із трьох в Європі».

На полі "Донбас-арени" футболісти вже зривали овації уболівальників. А стадіонам львівському, харківському та "Олімпійському" все попереду, передають Подробности.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...