Центр соціальних послуг «Джерело» спільно з Фондом Східна Європа та за сприяння Швейцарії запустив у Львівській громаді інформаційну кампанію "Зніми рожеві окуляри", спрямовану на підвищення обізнаності про домашнє та гендерно зумовлене насильство. Про це повідомляє ЛМР.
У Львові стартувала інформаційна кампанія "Зніми рожеві окуляри", метою якої є підвищення обізнаності мешканців про домашнє та гендерно зумовлене насильство, а також допомога у розпізнаванні його проявів. Проєкт реалізується Центром соціальних послуг "Джерело" спільно з Фондом Східна Європа за сприяння Швейцарії.
Керівниця філії по запобіганню та протидії домашньому насильству центру "Джерело" Тетяна Федорчак наголосила на важливості ініціативи.
"Домашнє та гендерно зумовлене насильство – це проблема, яка залишається невидимою для багатьох, але щодня руйнує чиїсь життя. Завдяки інформаційній кампанії “Зніми рожеві окуляри”, яку ми запустили, хочемо привернути увагу жителів Львівської громади до цієї теми, зруйнувати поширені стереотипи та показати: насильство не можна ігнорувати, тиша – не рятує, а просити про підтримку – не сором, а необхідність", – зазначила Федорчак.
Кампанія включає зовнішню рекламу, а також низку практичних заходів. Зокрема, для освітян, медиків та соціальних працівників проводитимуть тренінги. Це дозволить посилити їхню спроможність вчасно розпізнати тривожні сигнали та зупинити насильство.
У межах проєкту також створено посібник "Тиша не рятує", який містить інформацію про види, прояви та наслідки насильства. Крім того, центр "Джерело" розробив інформаційні підказки, які розмістять у публічних місцях, аби люди знали, куди звернутися по допомогу. Загальна вартість проєкту, що реалізується за грантові кошти, становить 30 тисяч євро.