У суботу, 26 березня, працівники Львівського комунального підприємства «ШРП» прокладали дорогу попри будинок Львівської ОДА на вулиці Винниченка. Асфальтом засипали ями на дорозі, заасфальтували шмат майданчика, де паркувалися автомобілі ОДА та облради, а також проклали асфальт на місці, де був шлагбаум та бетонний бордюр, що перекривали дорогу.
Шлагбаум біля Львівської ОДА демонтували 23 березня. Роботи здійснили за рішенням Львівської облради «Про організацію руху автотранспорту». Тоді ж депутати запевняли, що рух автотранспорту на вулиці Винниченка може розпочатись до Пасхи, але за умови, що будуть готові всі документи і що спеціалісти підтвердять: рух транспорту біля облради не зашкодить будівлям.
Нагадаємо, що ідею демонтувати шлагбаум і відкрити проїзд висловив голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк. Далі облрада ухвалила рішення демонтувати шлагбаум. Щодо відкриття проїзду біля обласної ради, то представники "Свободи" наполягали, що міська рада повинна надати відповідні дозвільні документи.
Зокрема, 11 березня прес-служба Львівської обласної ради поширила таку новину: "Міська влада Львова взялася прокладати дорогу попри будинок обласної ради, не маючи проектної документації на такі роботи. Це з’ясувалося на нараді у Львівській обласній раді 11 березня 2011 року, в якій взяли участь перший заступник голови облради Петро Колодій, заступник голови Валерій П’ятак, голови депутатських комісій та голова Галицької райадміністрації Ірина Маруняк.
Як стало відомо, із 2000 року державний інститут «Містопроект» розробив п’ять проектів транспортної розв’язки на вулиці Винниченка, але ці проекти й далі припадають пилом. Натомість міська влада вирішила прокласти дорогу, згідно з проектною пропозицією (не проектом!) якогось ПП «Астаф’єв», без належних погоджень.
Як зазначив Валерій П’ятак, міська влада Львова повинна передусім подбати про виготовлення проектної документації на ведення робіт.
Петро Колодій здивований, що представники Львівської міської ради навіть не знали, що будинок на Винниченка, 18 належить обласній раді і тому не вважали за необхідно бодай повідомити про свої плани.
"Як так могло статися, щоб у Львові, в історичному центрі міста, поруч із пам’ятками архітектури, збираються щось будувати без погодження із фахівцями? - зазначив Петро Колодій. – Ніхто не вивчив, як позначиться така реконструкція на безпеці дітей, адже за два кроки – школа. Зрештою, як вплине таке вирішення транспортної проблеми на будинок на Винниченка, 18, який є пам’яткою архітектури".
Очевидно, на цей час усі документи чиновникам обласної ради надано, адже біля облради вже відкрито однобічний рух авто - в керунку Високого замку.
Фото - Йосип Марухняк.