Notice: Undefined index: volyn in /home/galinfo/web/galinfo.com.ua/public_html/lib/custom/mo_news_func.php on line 97
Новини України: У Чернігові на семінарі обговорять виховний потенціал історичної правди
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Волинь

У Чернігові на семінарі обговорять виховний потенціал історичної правди

Цього року Український інститут національної пам’яті у співпраці з Українським державним центром національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді МОН України продовжать збирати керівників гуртків історико-краєзнавчого напряму на навчальні регіональні семінари «Історія України ХХ століття: виховний потенціал історичної правди».
Так, 4–6 квітня 2019 року в Чернігів приїдуть фахівці Чернігівської, Київської та Сумської областей. До них приєднаються також бібліотекарі Чернігівщини, інформує УІНП.
Робота семінару буде організована за тематичними кластерами. Перший із них присвячений відновленню національної пам’яті та перезавантаженню краєзнавчо-пошукової діяльності. З доповідями виступлять: від Інституту – Сергій Бутко («Правові засади державної політики національної пам’яті»); Володимир Тиліщак («Спротив тоталітарному режиму: нові напрями краєзнавчо-пошукової роботи»); Олена Охрімчук («Український інститут національної пам’яті для освітнього простору»); Наталя Іванченко («Реекспозиція музеїв військово-історичного профілю закладів освіти в контексті декомунізації суспільного життя»); від Українського державного центру національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді – Дмитро Омельченко («Організаційно-методичне забезпечення краєзнавчої та музейної роботи у закладах освіти»). У межах кластера відбудеться також огляд виставки Українського інституту національної пам’яті «Донбас. Перепрочитання образу» (проведе Сергій Бутко) і робота у форматі «Коло знайомства. Фаховий діалог «Осмислення викликів» (модератори Ганна Байкєніч і Наталя Іванченко).
У кластері «Історія України ХХ століття: перегляд парадигми» буде висвітлено теми: «Події Української революції 1917–1921 років на Чернігівщині» (Тамара Демченко, член Національної спілки краєзнавців України), «Гібридні воєнні операції більшовиків проти української влади на Чернігівщині восени та взимку 1918 року» (Олександр Бондар, старший науковий співробітник Чернігівського обласного історичного музею імені Василя Тарновського), «Уродженці Чернігівщини та Сумщини в лавах Армії УНР: де шукати їхні біографії?» (Павло Подобєд, Український інститут національної пам’яті), «Подолання історичних міфів про Другу світову війну» (Сергій Горобець, Український інститут національної пам’яті), «Чорні сторінки Другої світової: чорносвитники» (Сергій Бутко), «Нові підходи у висвітленні діяльності радянських партизанів» (Михайло Жирохов, науковий співробітник Чернігівського обласного історичного музею імені Василя Тарновського), «Пошук історичної інформації в архівах» (Ігор Кулик, Український інститут національної пам’яті), «Патріотичне гасло «Слава Україні!»: від витоків до сучасності» (Наталя Слобожаніна, Український інститут національної пам’яті), «Нові форми патріотичного виховання в освітньому просторі та позашкільному закладі на прикладі «Відеоісторії» Українського інституту національної пам’яті» (Ганна Байкєніч), «Презентація проекту «Славетні епохи України» (Сергій Ільчишин, методист Українського державного центру національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді).
У практичному кластері «Роль історичної пам’яті у виховному просторі» працюватиме дві паралельні групи. «Освітній шоурум», де Ганна Байкєніч та Олена Охрімчук організують практикум «Навчальні та виховні можливості проектів Інституту». В групі «Музейний кейс» під орудою Наталі Іванченко та Сергія Ільчишина учасники тренуватимуться оновлювати експозицію шкільного музею. 
6 квітня Дмитро Омельченко представить перший досвід проведення Всеукраїнської краєзнавчої акції для учнівської молоді «Українська революція: 100 років надії і боротьби», а Наталя Іванченко підсумує семінар у форматі «Розмова небайдужих про перспективи учнівського історичного краєзнавства». 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ