Результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» проказали, що 45% опитаних вважають себе футбольними вболівальниками, 54% – не вважають.
Більше тих, хто вважає себе фаном футболу, серед мешканців Заходу, старшого покоління та чоловіків.
54% дивляться матчі ЄВРО – 2020 (14% - усі ігри, 40% – окремі). 46% – не дивляться взагалі. Більше тих, хто активно слідкує за перебігом Чемпіонату, серед мешканців Заходу, старшого покоління та чоловіків. Серед футбольних вболівальників абсолютна більшість переглядають матчі ЄВРО-2020 (третина – усі, дві третини – окремі).
Аудиторія: населення України віком від 18 років і старші в усіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Вибірка репрезентативна за віком, статтю і типом поселення. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Вибіркова сукупність: 2200 респондентів. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 2,1%.
Терміни проведення: 30 червня – 2 липня 2021 року