"Одинадцять нових підземно-надземних паркінгів повинні з'явитись у центральній частині міста Лева, аби розвантажити її врешті від сотень автомобілів", - саме така інформація сколихнула львів'ян в далекому 2006 році зі сторінок видання "Поступ".
"Львів розширюється ... вниз
Влітку львівські підземелля знову потривожать: у місті будуватимуть підземні паркінги", - Поступ №14(1916), середа 25 січня 2006 року.
Як писало видання в далекому 2006 році, ухвалу сесії міської ради про будівництво таких автостоянок затвердили більше, ніж півтора року тому (2004, - ред.), але втілювати її в життя почали лише нещодавно. Як повідомляв "Поступу" тодішній заступник начальника управління земельних ресурсів Ігор Гуменчук, будівництво розпочнеться приблизно в травні-червні (2006, - ред.). Ділянки забудовникам надаватимуть шляхом продажу права оренди через систему аукціонів.
Планували, що кожна автостоянка буде вміщувати від ста до двохсот автомобілів. Відтак, на думку Ігоря Гуменчука, вкладення коштів у такий проект було доволі вигідною справою, враховуючи кількість авто у центральній частині міста та розмір плати за паркування.
На підтвердження своїх слів він повідомляв, що проектом зацікавилась фірма з Києва.
Всі ділянки, на яких планували збудувати паркінги розташовані переважно у центральній частині міста.
Відповідно до ухвали міської ради Львова, автостоянки повинні були розташовуватись за такими адресами:
- Площа Соборна (підземна автостоянка, на площі перед ринком, з відновленням скверу).
- Площа Петрушевича (зі збереженням скверу).
- Вулиця Стара (за ринком Добробут).
- Вулиця Вороного (багаторівнева, підземна зі збереженням спортивного майданчика та розробкою комплексного проекту реконструкції прилеглої території).
- Вулиця Дорошенка (площа за Головною поштою, над підземним сховищем).
- Вулиця Волоська (на місці існуючої зони паркування, багаторівнева).
- Площа Князя Ярослава Осмомисла (під існуючим сквером).
- Вулиця Батуринська (на місці існуючої автостоянки).
- Площа Святого Теодора (2-рівнева, підземна, зі збереженням скверу).
- Вулиця Ярослава Мудрого (на місці існуючої автостоянки, з влаштуванням скверу).
- Вулиця Академіка А.Сахарова (територія ЛКП "Львівелектротранс).
Відтоді пройшло понад 13 років. У Львові так і не збудували ЖОДНОГО підземного паркінгу. Натомість, ділянки визначені тодішнім складом Львівської міської ради під будівництво паркінгів зі збереженням скверів та спортивних майданчиків, перетворились на ділянки для готелів та розважальних закладів.
Нагадаємо, у зв'язку з перевантаженістю транспортом центральної частини Львова, міська влада вирішила більше ніж вдвічі збільшити вартість паркування, натомість містянам і далі не пропонують жодної альтернативи у вирішення цього транспортно-паркувального колапсу.
Доповнено
В листопаді 2011 року Ігор Гуменчук звільнився за згодою сторін з посади заступника начальника управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин Львівської міської ради.
16 липня 2013 року, Гуменчука, який перебував на посаді першого заступника начальника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, затримали за вимагання хабара у 20 тис. євро.
В результаті укладення угоди зі слідством про винуватість, Ігор Гуменчук лише заплатив штраф у розмірі 59,5 тис. грн.