Слухай онлайн
Історія

"Одинадцять підземних паркінгів мають з'явитись у центрі Львова"

"Одинадцять нових підземно-надземних паркінгів повинні з'явитись у центральній частині міста Лева, аби розвантажити її врешті від сотень автомобілів", - саме така інформація сколихнула львів'ян в далекому 2006 році зі сторінок видання "Поступ".

"Львів розширюється ... вниз

Влітку львівські підземелля знову потривожать: у місті будуватимуть підземні паркінги", - Поступ №14(1916), середа 25 січня 2006 року.

Поступ №14(1916), середа 25 січня 2006 року.

Як писало видання в далекому 2006 році, ухвалу сесії міської ради про будівництво таких автостоянок затвердили більше, ніж півтора року тому (2004, - ред.), але втілювати її в життя почали лише нещодавно. Як повідомляв "Поступу" тодішній заступник начальника управління земельних ресурсів Ігор Гуменчук, будівництво розпочнеться приблизно в травні-червні (2006, - ред.). Ділянки забудовникам надаватимуть шляхом продажу права оренди через систему аукціонів.

Планували, що кожна автостоянка буде вміщувати від ста до двохсот автомобілів. Відтак, на думку Ігоря Гуменчука, вкладення коштів у такий проект було доволі вигідною справою, враховуючи кількість авто у центральній частині міста та розмір плати за паркування.

На підтвердження своїх слів він повідомляв, що проектом зацікавилась фірма з Києва.

Всі ділянки, на яких планували збудувати паркінги розташовані переважно у центральній частині міста.

Відповідно до ухвали міської ради Львова, автостоянки повинні були розташовуватись за такими адресами:

  1. Площа Соборна (підземна автостоянка, на площі перед ринком, з відновленням скверу).
  2. Площа Петрушевича (зі збереженням скверу).
  3. Вулиця Стара (за ринком Добробут).
  4. Вулиця Вороного (багаторівнева, підземна зі збереженням спортивного майданчика та розробкою комплексного проекту реконструкції прилеглої території).
  5. Вулиця Дорошенка (площа за Головною поштою, над підземним сховищем).
  6. Вулиця Волоська (на місці існуючої зони паркування, багаторівнева).
  7. Площа Князя Ярослава Осмомисла (під існуючим сквером).
  8. Вулиця Батуринська (на місці існуючої автостоянки).
  9. Площа Святого Теодора (2-рівнева, підземна, зі збереженням скверу).
  10. Вулиця Ярослава Мудрого (на місці існуючої автостоянки, з влаштуванням скверу).
  11. Вулиця Академіка А.Сахарова (територія ЛКП "Львівелектротранс).

Поступ №14(1916), середа 25 січня 2006 року.

Відтоді пройшло понад 13 років. У Львові так і не збудували ЖОДНОГО підземного паркінгу. Натомість, ділянки визначені тодішнім складом Львівської міської ради під будівництво паркінгів зі збереженням скверів та спортивних майданчиків, перетворились на ділянки для готелів та розважальних закладів.

Нагадаємо, у зв'язку з перевантаженістю транспортом центральної частини Львова, міська влада вирішила більше ніж вдвічі збільшити вартість паркування, натомість містянам і далі не пропонують жодної альтернативи у вирішення цього транспортно-паркувального колапсу.

Доповнено

В листопаді 2011 року Ігор Гуменчук звільнився за згодою сторін з посади заступника начальника управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин Львівської міської ради.

16 липня 2013 року, Гуменчука, який перебував на посаді першого заступника начальника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, затримали за вимагання хабара у 20 тис. євро.

В результаті укладення угоди зі слідством про винуватість, Ігор Гуменчук лише заплатив штраф у розмірі 59,5 тис. грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");