Слухай онлайн
Спорт

Роман Синявський: Спорт і його інфраструктура – суміжні лінії

Минулі декілька років стали для Львова та області справжнім проривом у питанні будівництва нових об’єктів спортивної інфраструктури.

З 2017 року в Галичині активно взялися до капітального ремонту та створення нових спортивних майданчиків, сучасних спорткомплексів. Головним каталізатором успішного функціонування будь-якого спортивного об’єкту є його зразкове будівництво. Однією з тих компаній, яка справді якісно виконує роботу з облаштування спортивних об’єктів не тільки на Львівщині, а й загалом по Україні, є ТзОВ «Динамо-Інвест». Про історію появи організації, секрети її вдалого існування, специфіку роботи та багато іншого розповів у розмові з нашою прес-службою директор ТзОВ «Динамо-Інвест» Роман Синявський.

Коли було засновано організацію «Динамо-Інвест»?

Компанія з’явилася в 2013 році. Втім, перших 2-3 роки діяльності були, так би мовити, пробними. Не було особливого акценту саме на будівництві. Організація шукала свою нішу. Глобально кажучи, напрямком будівництва спортивних майданчиків, стадіонів та іншого роду спортивних об’єктів почали займатись з 2015 року.  Якраз тоді і мали перше замовлення.

Чому вирішили піти саме у такий бізнес? Раніше займалися здебільшого тренерською діяльністю, а згодом – будівництво. Як би там не було, трохи паралельні лінії.

Хто б там що не говорив, але, по суті, спортивне будівництво зі спортом таки суміжне. Ми не будуємо мости чи тунелі. Принаймні наразі (усміхається...). В принципі, мені, як людині зі спорту, хотілося завжди робити щось таке, аби воно межувало і приносило суспільству, громаді, тому-таки спорту якусь користь. Спочатку все це було на локальному рівні, тобто Львів та Львівська область, а далі вже розширювали географію своєї роботи.

Вже згадували про своє перше замовлення. Яким воно було? Що найбільш пам’ятне на час його виконання?

Першим замовленням був об’єкт в селі Рясна-Руська, де ми закладали тенісний корт зменшених розмірів для приватної особи. З постачальником матеріалів у нас вже були певні домовленості, все починалося добре. Для того, аби навчити людей, які вже на той час займалися різного роду діяльністю в нашій організації, ми привезли спеціалізовану бригаду робітників з Польщі, які зналися на будівництві власне спортивних споруд. На момент облаштування першого нашого об’єкта сам також активно брав участь в процесі. Спільними зусиллями ми все це помалу зробили. Звісно, було весело, але й цікаво водночас. Півтонний килим трави добре пам’ятаю, який власноруч несли через територію довжиною 50 метрів і перекидували через огорожу. Спогади, можна сказати, залишились найяскравіші (усміхається...). Тим не менш, все минуло благополучно, всім усе сподобалося. По сьогоднішній день «Динамо-Інвест» вдало працює, об’єкт у Рясній-Руській функціонує, власник майданчика задоволений і, відверто кажучи, ми з ним співпрацюємо і надалі.

Тобто, я так розумію, ви зсередини відчули усі переваги та недоліки відповідного роду занять?

Кожен бізнес чи вид діяльності, який ти особисто на собі відчув і сам спробував той хліб, завжди краще оцінюєш в будь-якій ситуації, аніж коли не знаєш усіх тонкощів та дрібниць. Якщо зрозуміло як усе функціонує зсередини, то можна і звичайному робітнику пояснити і вказати, що так, а що не так. До речі, переконувався неодноразово, що така стратегія вдала для будь-якої сфери, незалежно від того чи це дрібна торгівля, чи будівництво газопроводу. Завжди намагаюся усвідомити той чи інший рід занять, до якого причетний, до найменших нюансів. Саме тим, мабуть, авторитет і заслужив серед своїх колег та підопічних. Завжди можу сказати щось по суті та дати необхідну пораду.

«Динамо-Інвест» вже 7 років. Хто допомагав за цей час стати Вашій організації такою, якою ми її зараз бачимо?

Все набирало обертів поступово. Такий собі ривок для нас був пов’язаний з тим, що по-іншому були розставлені акценти в житті. До того моменту, поки я глобально не займався цим бізнесом, не надавав йому якогось конкретного значення, то і компанія відповідно стояла на місці. Будь-яка справа потребує уваги. Коли я переглянув пріоритети, повністю вникнув у цю справу в якийсь період часу, то й компанія теж зробила великий крок вперед. Розширили діяльність, збільшився штат. Почали з’являтись люди, які допомагають і в управлінні компанією, і в її функціонуванні. На всіх ланках з’явився порядок, бо з’явились необхідні кадри. На щастя, виходить так, що ми обираємо відповідальних людей, справжніх фахівців. Я як керівник не підтримую плинність кадрів, тому ми цінуємо наших працівників. Тішить, що є стабільність у тому плані. Однією з наших сильних сторін якраз і є злагоджена командна робота.

На якого клієнта орієнтується «Динамо-Інвест»? Державні замовлення чи приватні забудови?

Як би там не було, державних об’єктів є набагато більше, тому ми, перш за все, зосереджені на бюджетних замовленнях. Як я вже сказав раніше, для нас основним завданням було і є робити щось корисне, необхідне саме для громади. Немає значення чи це громада нашого міста Львова, чи якась інша область. Прагнемо виконувати якісну роботу для українців. Об’їздив не одну європейську державу, глянув на те, що роблять інші і як вони це роблять. Окрім того, знав як роблять у нас. Можу з упевненістю сказати, що «Динамо-Інвест» виконує свої замовлення на найвищому рівні. Саме тому, на сьогоднішній день,  ми і входимо до переліку найкращих фірм України у відповідному сегменті за масштабами робіт, за якістю робіт і за рештою важливих показників. Тим не менш, працюємо і з комерційними замовниками. Асортимент наших послуг постійно збільшується. Якийсь сегмент товарів більш орієнтований якраз на приватників, а у бюджету, своєю чергою, є відповідні вимоги та алгоритм роботи. Тим не менш, до кожного замовлення чи об’єкту ми ставимося з максимальною відповідальністю.

Географія виконаних об’єктів доволі масштабна. Практично по всій Україні вже знають назву «Динамо-Інвест». Як за доволі невеликий проміжок часу існування компанії вдалося завоювати таку довіру?

По суті, нічого нового не скажу. Кермо, автомобіль (усміхається...). Знайомимося з новими людьми по телефону, домовляємося про зустрічі. Головне – не лінуватися. Разом з нашими менеджерами регулярно робимо виїзди по цілій Україні. Постійно шукаємо нових партнерів, нові тендери, нові об’єкти, людей, з якими можна співпрацювати у нашому напрямку. Окрім того, очевидним плюсом є те, що матеріали у нас завжди в наявності, а робоче обладнання для всіх видів будівельних робіт та транспортування  маємо власне. Багато своїх машин, інженери, проектанти, менеджери, монтажники і робітники. Ми можемо зробити усе якісно, швидко, бо склад завжди заповнено необхідними матеріалами. Перш за все, відповідний ринок можна здобути тим, що є можливість виконувати роботи швидко, якісно і без будь-якої метушні для клієнта. Умовно кажучи, замовник сьогодні тільки сказав, а ще вчора наші люди поїхали виконувати його об’єкт. От в чому секрет довіри до нашої компанії. За таку якість окрема подяка нашим працівникам і всім людям в колективі, які заточені під відповідну роботу і виконують її. Весь штат працює максимально продуктивно та оперативно.

У компанії дуже багато замовлень з України, але хочеться все-таки поговорити про міжнародний напрямок. Гадаємо, кожна організація, яка планує про себе голосно заявити, рано чи пізно повинна скеровувати свій погляд за кордон. В такому разі, чи думали про те, аби виходити на європейський ринок зі своїми послугами?

Скажімо так, на сьогоднішній день ми почали завойовувати ринок Східної України. Минулого року у нас були замовлення здебільшого із Західної України. Цьогоріч розширили географію. Все, що за Дніпром, для нас завжди було задалеко. Зараз взяли курс на Схід і, по суті, ми там впевнено виконуємо роботи і туди постачаємо матеріали. На мою думку, на даному етапі це вже вихід із зони комфорту, бо коли люди вирушають у відрядження за 1200-1300 кілометрів, не так просто їх забрати звідти чи навпаки – доставити. Все, що у межах 300-400 кілометрів і до Києва, – оперативно і легко. Втім, коли стосується набагато більших відстаней – непросте завдання. У таких випадках треба вже звертати увагу на усі нюанси, планувати заздалегідь, слід трохи по-іншому вимальовувати логістику роботи. Стосовно виходу за кордон? В принципі, такий досвід у нас вже був і є. У Польщі ми виконували не один і не два об’єкти. Зараз ведемо також активні перемовини з Молдовою, де є потреба у будівництві якісних спортивних зон. Минулого року, наприклад, був великий, цікавий об’єкт у Молдові, який нам з нашими закордонними партнерами,  довелося віддати підрядникам з Хорватії. Замовник просто не хотів співпрацювати з українцями. Хоча локація уже навіть була попередньо зафіксована за нашою компанією. В принципі, хочеться навіть тій-таки Молдові довести, що не всі українські будівельні організації однакові, не всі однаково ставляться до роботи. Власне тому, рухаємося у міжнародному напрямку, але все поступово.

Найближчі перспективи організації. Які плани стосовно подальшого функціонування компанії?

Потроху запускаємо свою проектну компанію, аби розробляти якісні, цікаві малюнки об’єктів. Хочемо робити такі, яким не буде аналогів в Україні. Щось нетипове, аби ми показали, що виконуємо отаке і такого до нас не робив ніхто інший. Загалом, стосовно малювання проектів – це не зовсім новаторство. У нашому сегменті є фірми, які малюють якісні, гарні проекти. Не завжди, звісно, такі компанії можуть креслення втілити у реальність самостійно, але, тим не менш. У нас, своєю чергою, ідеологія така, що спорт на першому місці. Спорт і все, що його стосується. Головна мета – максимально якісно зробити об’єкт, який згодом використовуватимуть за призначенням. Навіть якщо щось спроектовано не так, завжди вносимо необхідні зміни, допомагаємо проектантам спрямувати ідею у правильне русло, аби згодом від того була тільки користь. Власне тому, хочемо розвинути у своїй структурі організацію, аби ми могли набагато оперативніше і якісніше розробляти проекти, а згодом їх виконувати. Щодо інших цілей та планів? Якщо за якимись умовними підрахунками на сьогоднішній день ми входимо до п’ятірки найкращих фірм схожого спрямування в Україні, то плануємо невдовзі очолити такий рейтинг. Хочемо виконувати грандіозні об’єкти, не оминаючи тим часом невеличкі спортивні та дитячі майданчики. Звичайно, нас більше цікавлять стадіони. Впевнено рухаємося до того, аби втілювати у реальність великі забудови. Відповідно до того будемо незабаром виконувати реалізацію об’єкта центрального стадіону «Авангард» з гібридним штучним покриттям у місті Рівне. Також розвиваємо інші напрямки нашої діяльності, аби компанія зростала та збільшувалась. Постійно привозимо нову техніку, щось закупляємо, чогось навчаємось нового. Усе для того, аби фірма завжди могла швидше, краще, якісніше виконувати свої роботи та дарувати клієнтам задоволення готовими об’єктами.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ