Унаслідок автопригод загинула 2791 особа та 23145 людей отримали травми.
Як повідомляє Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, основними причинами таких ДТП стали: перевищення безпечної та встановленої швидкості руху; порушення правил маневрування; порушення правил проїзду перехресть; порушення правил проїзду пішохідних переходів; недотримання дистанції.
У відсотковому відношенні найпоширенішими видами ДТП із потерпілими стали: зіткнення (39,7%), наїзд на пішохода (28,4%) і наїзд на перешкоду (13,3%)
Він зазначив, що в автомобільних аваріях найбільше людей гине через зіткнення (33,6%), наїзд на пішохода (31,3%) і наїзд на перешкоду (16,1%).
Також в умовах воєнного стану правоохоронці зафіксували 790 ДТП за участі нетверезих водіїв. В цих ДТП 91 особа загинула та 1031 — травмована.
Працівники поліції за 2022 рік склали 134 520 адмінпротоколів за ст. 130 (Керування транспортним засобом особами, які перебувають у стані сп’яніння) КУпАП.
Окрім того, зареєстровано 2625 ДТП із загиблими та/або травмованими дітьми, в яких 125 дітей загинуло та 2978 дітей травмовано.
За період минулого року сталося 5284 ДТП із потерпілими пішоходами, у яких загинуло 874 особи та 4799 — травмовано.
"З’явились нові обставини, що зумовлювали тяжкі ДТП на дорогах — наявність штучних перешкод та відсутність належних дорожніх знаків. Звісно, це все було потрібно задля найвищої мети — оборони нашої країни. І так, це було необхідно в тих умовах, що були.І авжеж — відключення світла. Це було і є катастрофічним для безпеки дорожнього руху…", — зазначив Білошицький.
Він додав, що водночас служби відновили роботи 128 камер автоматичної фіксації, а з 24 лютого побільшало звичайних автопатрулів, які додатково слідкують за ситуацією на дорогах:
"Також у місцях, де не встановлено системи автоматичної фіксації, на автодорогах України відновили роботу щодо контролю за швидкістю руху автомобілів за допомогою лазерних вимірювачів швидкості TruCAM (крім областей, де тривають постійні бойові дії)".