Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Кримінал

У "Львівобенерго" виписали штрафів на понад 100 тисяч за крадіжки електроенергії

Працівники «Львівобленерго» отримують анонімні дзвінки з приводу порушення споживачами Правил користування електричною енергією.
Фото ілюстративне. Олена Ляхович, Гал-інфо

Про це повідомляє пресслужба ПрАТ «Львівобленерго». 

У компанії розповідають, що отримали близько 700 дзвінків на «Телефон довіри «Львівобленерго» у січні-березні цього року.

Значна частина звернень стосувалась подання показників та відсутності електроенергії. Також були виявлені факти крадіжок електроенергії, за результатами яких складені акти про порушення на загальну суму понад 100 тисяч гривень.

Енергетики розповідають, щоб зекономити населення або підприємства вдаються до розкрадання електричної енергії. До основних видів порушень відносять самовільне підключення поза приладами обліку, використання постійних магнітів для зупинки лічильників та зрив пломб. 

Втручання в роботу приладів обліку або використання електричної енергії поза обліком є порушенням Закону України "Про ринок електроенергії" та Правил роздрібного ринку електроенергії й кваліфікуються як крадіжка.

Згідно зі статтею 188 Кримінального кодексу України, крадіжка електричної енергії шляхом самовільного використання без приладів обліку (якщо використання приладів обліку обов’язкове) карається штрафом від 100 до 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (1700-3400 гривень).

А дії, що спричинюють зміну показів засобів вимірювальної техніки (використання постійних магнітів, високочастотних генераторів тощо), в тому числі умисне пошкодження приладів обліку в будь-який інший спосіб, несуть за собою кримінальну відповідальність. Максимальне покарання — позбавлення волі на строк до 3 років.

У «Львівобленерго» зазначають, що повідомити анонімно про крадіжки електроенергії чи інші зловживання можна на «Телефон довіри «Львівобленерго» — (032) 239-23-28. Надана інформація допоможе запобігти можливим зловживанням і підвищить якість обслуговування клієнтів.

На «Телефон довіри», який працює у цілодобовому режимі, можна надати інформацію про:

  • неправомірні дії та некоректну поведінку працівників Товариства;
  • зловживання з боку працівників компанії;
  • факти крадіжок електричної енергії, електрообладнання;
  • порушення чинного законодавства України при наданні послуг з розподілу електроенергії.


 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ