Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Удар по Facebook: Apple блокує трекінг активності від популярної соцмережі

Apple завдала удару по Facebook, додавши в свій браузер Safari нові функції анти-відстеження.

Журналісти The Verge підкреслюють, що презентація нових функцій Safari пройшла в незвично конфронтаційних термінах.

Нові функції для macOS і iOS 12 були представлені на Всесвітній конференції розробників у Сан-Хосе, штат Каліфорнія. Вони включають блокування трекерів в Safari і утруднення ідентифікації рекламодавцями ваших пристроїв.

"Ми всі бачили їх як кнопки "подобається" та "поділитися". Ну, виявляється, вони можуть використовуватися для відстеження ваших дій, натискаєте ви на них чи ні. Тому в цьому році ми закриваємо це", - заявив на презентації нових програмних продуктів віце-президент Apple по програмному забезпеченню Крейг Федеріго.

Далі на екрані презентації з'явився слайд, в якому Apple прямо назвала сайт, який збирає дані таким чином. Тепер запит від Safari буде виглядати, наприклад, так: "Ви хочете дозволити facebook.com використовувати куки?".

З технічної точки зору, ця зміна пов'язана з тим, як Safari завантажує контент і скільки інформації він передає завантажуваному сайту. Новий Safari запитує конкретний дозвіл, перш ніж показати "загальні" кнопки або розділи коментарів. Це також відноситься до коментарів Facebook на сторонніх сайтах.

Оновлення Apple також відносяться до завершення роботи з цифровими "відбитками пристроїв", які дозволяли компаніям ідентифікувати ваш пристрій на основі таких даних, як шрифти, плагіни і конфігурації на вашому комп'ютері. Тепер оновлення використовує тільки вбудовані шрифти. За словами Федеріго, результат полягає в тому, щоб "зробити ваш Mac схожим на всі інші Mac", що ускладнює для рекламодавців відстеження вашої активності.

Дані, зібрані кнопками Like та іншими трекерами, перетворюються безпосередньо на рекламні долари для Google і Facebook, що означає, що новий браузер Safari матиме реальний вплив на підсумковий прибуток обох компаній. Якщо Facebook не знає, що ви відвідали той чи інший магазин, він не зможе показати вам відповідну рекламу.

При цьому журналісти The Verge визнають, що існує певний ризик відтоку користувачів з браузера Safari, оскільки багатьом може не сподобатися велика кількість спливаючих вікон.

Новое время

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ