"Бронзовий Лев" дістався меморіальній кампанії Українського кризового медіацентру, - Еспресо.
"Бронзовий Лев" міжнародного фестивалю реклами "Каннські леви" дістався меморіальній кампанії Українського кризового медіацентру з нагоди 75-річної річниці трагедії у Бабиному Яру.
Восени 2016 року спільно з організацією Ukrainian Jewish Encounter український уряд провів концерт в меморіальному парку "Бабин Яр".
Концерт включав виставу "Свідок" з метою донести ідею про те, що незважаючи на трагедію, життя перемагає і пам'ять жива.
Як відмітив засновник і член правління Українського кризового медіацентру Геннадій Курочка в інтерв’ю reklamaster.com: "Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев - навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для українського рекламного і піар-співтовариства це - прорив. Ми нарешті розірвали замкненео коло, яке багато років не давало нам піднятися вище шорт-листа".