Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн

Укравтодор розповів про свою роботу у 2022 році на західному напрямку

Попри повномасштабну війну, дорожники змогли успішно реалізувати нагальні інфраструктурні ініціативи, які допомогли державі «вижити».

У переліку головні проєкти Укравтодору, зроблені на заході держави у 2022 році.

Волинська область

Сьогодні однією з українських «доріг життя» є міжнародний автошлях М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін), адже ним перевозиться левова частка експортної продукції та гуманітарних вантажів. У перші місяці війни трасою масово евакуювалися люди. Щоб ці процеси відбувалися швидко та безпечно, дорожники відремонтували окремі ділянки поблизу пункту пропуску «Ягодин – Дорогуськ» у межах започаткованої президентами України Володимиром Зеленським та Польщі Анджеєм Дудою програми «Відкритий кордон».

Зокрема, розширили до параметрів 1 категорії відрізок між селами Довгоноси та Старі Кошари (об’єкт реконструкції перехідний з 2021 року). Влітку новозбудований лівий проїзд відкрили для руху транспорту. На майже 2 кілометрах перед пунктом пропуску відновили покриття та влаштували задля безпеки бар’єрне металеве огородження. Також відновили дорожнє покриття на 2 мостах через річку Західний Буг, що розташовані на під’їзді до ПП «Ягодин – Дорогуськ». Аналогічно полагодили міст через річку Турія у Ковелі.

Львівська область

Минулого року в області зосередили увагу на реалізації проєктів, які поліпшать логістику напрямку Україна - ЄС. Зокрема, модернізували пункт пропуску «Краковець – Корчова» у межах «Відкритого кордону». Роботи виконали усього за 10 днів. Тут оновили павільйони для контролю, додали 6 смуг руху для вантажівок на трасі М-10 біля ПП і звели новий автобусний термінал.

Також на Львівщині активно розбудовували прикордонну дорожню інфраструктуру в рамках Договору між Урядом України та Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги. Йдеться про капітальний ремонт 3 прикордонних автомобільних доріг.

Автошлях Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий капітально ремонтують на ділянці Нижанковичі – Самбір. Йдеться про 46 км дороги, а також 12 мостових переходів. Станом на сьогодні вся ділянка – з нижнім шаром асфальтобетону та укріпленою основою. На 25 кілометрах вже є верхній. Відремонтували 10 мостів.

Завершили капітальний ремонт автомобільної дороги Т-14-01 КПП “Смільниця” – Старий Самбір на ділянці Хирів - Поляна (3 кілометри). У межах відрізку полагодили 2 мости.

Найскладнішою залишається автомобільна дорога Т-14-04 Червоноград – Рава-Руська. Це найдовша дорога, яку ремонтують у межах «польського кредиту «. Довжина її сягає понад 53 км. Тут розширили, укріпили основу та нанесли 1 шар асфальтобетону на 8 кілометрах. Решту робіт планують провести у 2023 році.

Чернівецька область

В умовах війни Україна та Європа гостро потребували нових логістичних маршрутів для торгівлі, ввезення гуманітарної допомоги та евакуації населення. На Буковині у 2022 році забезпечували проїзд до пунктів пропуску на україно-румунському та україно-молдовському кордонах.

Щоби забезпечити повноцінний проїзд до ПП «Красноїльськ – Вікову де Сус» та розвантажити єдиний діючий на кордоні із союзною Румунією ПП «Порубне – Сірет», в Укравтодор розпочали капітальний ремонт 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 Сторожинець – КПП «Красноїльськ». Цей відрізок є під’їздом до самого пункту пропуску. Понад 80% робіт завершили.

Також стартувала реконструкція до майбутнього пункту пропуску на шляху до Румунії «Шепіт – Ізвоареле Сучевей». Працюємо на 2 кілометрах автошляху Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – КПП «Руська», який веде до ПП.

Крім цього провели аварійний ремонт найбільш зруйнованих відрізків дороги Р-63/Н-03/ /- Вартиківці – КПП «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та КПП «Кельменці». Вона прямує до кордону з Молдовою.

Хмельницька область

Дорога М-30 Стрий – Ізварине стала частиною одного з головних евакуаційних коридорів країни до кордону з Польщею, Словаччиною та Румунією. Та у Хмельницькій області була недоремонтована частина, завдовжки майже 41 кілометр. Її поліпшували у межах спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проєкті.

Коли тимчасові рішення на ділянці себе вичерпали, Укравтодор ухвалив безпрецедентне рішення «розморозити» капремонт, щоб збільшити загальну пропускну здатність траси М-30. Навіть під час повномасштабної війни ремонт успішно завершили. Частину ділянки реконструювали під параметри 1 категорії, що передбачає 4 смуги руху. Решту капітально відремонтували з влаштуванням третьої смуги руху. Роки дискомфорту водіїв та сповільненого трафіку позаду.

Івано-Франківська область

Мости у гірській місцевості та дорога М-30 Стрий – Ізварине стали головними напрямками роботи упродовж 2022 року на Прикарпатті. Так, на Дорозі єдності завершено влаштування вирівнювального шару на ділянці від межі з Львівською областю до Рогатина, яка була найскладнішою під час реконструкції М-30.

Відновлення та підтримка мостів у гірській місцевості є запорукою збереження конструкції мостів та сталого транспортного сполучення в регіоні, особливо під час повеней на річці Прут. Завершуємо будівництво мосту через річку Рибницю в селі Рожнів Косівського району на дорозі Р-20 Тязів – Снятин – Косів – Старі Кути. Завдяки цьому дорога Р-20 матиме кращу пропускну здатність, що важливо для соціально-економічного розвитку гірської частини Івано-Франківщини. У Надвірнянському районі на дорозі Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський у межах експлуатаційного утримання фінішує ремонт 30-метрового мосту через річку Прут.

Тернопільська область

Завершення ремонтних робіт на ділянках траси М-30 у всіх областях допоможе збільшити пропускну здатність дороги та частково розвантажити трасу М-06 Київ - Чоп. На Тернопільщині у 2022 році працювали на ділянці в межах міста Бережани. Ключовим завданням стало «розмороження» ремонту 2 мостів через річку Золота Липа. Відновлювати їх розпочали у 2021 році. Щоб забезпечити безперебійний та безпечний рух трасою, роботи у листопаді відновили.

Крім цього в області розпочали ремонт 109-метрового шляхопроводу над залізницею у складі дороги Р-41 Обхід Тернополя. Це другий за довжиною шляхопровід у Тернопільській області. Траса Р-41 примикає до важливих транспортних коридорів країни М-19, М-09 і М-30 Стрий - Ізварине, а тому потік транзитного транспорту на ній є інтенсивним.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ