В Україні відкрився Супермаркет культури, мета якого – підтримати зібраними грошима культурні установи, чиї витрати зараз значно перевищують прибуток.
Про це повідомляє організатор ініціативи Port.agency, - передає Читомо.
Тут за прилавком – креативна індустрія, а покупці – небайдужі люди, яким в ізоляції бракує вражень. В асортименті – приватна екскурсія музеєм від Олександра Ройтбурда з своїм суб’єктивним емоційним поглядом на поточну експозицію музею, прогулянка бібліотекою, де фільмували міжнародні режисери, чи вечеря з відомим художником, який згодом намалює ваш портрет.
«Ми знаємо, як сильно постраждав культурний сектор і хочемо допомогти організаціям, які не можуть на карантині отримувати прибуток, маючи при цьому шалені витрати», – кажуть у Port.agency.
До спермаркету приєдналися Одеський художній музей, Українська кіноакадемія та Національна бібліотека імені Вернадського.
«Якщо ви некомерційна організація або митець, у вас є товари і послуги, які підходять для нашої віртуальної полиці, або ви зацікавлені придбати подію, якої немає в переліку, – пишіть нам, пропонуйте і приєднуйтесь до ініціативи просто зараз», – пишуть організатори.
Доєднатися до проєкту можна тут.