Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Історія про два трамваї: як посварились Львів і Вінниця

Перед проведенням у Львові європейської першості з футболу дружня Вінниця подарувала два щойно відремонтованих вагони Tatra KT-4. Їх оформили відповідними написами в надії, що праця та подарунок будуть гідно оцінені льв'янами та гостями ЄВРО-2012. Натомість Львів розпорядився подарунком інакше, заклеївши трамваї рекламою чим впав в немилість вінничан. Сьогодні трамваї, котрі планувалось після капітального ремонту передати у Львів, повертаються на вулиці Вінниці в модернізованому вигляді.

В період з 2007 по 2011 рік Цюріх подарував Вінниці 105 вживаних трамваїв, що дозволило місту повністю перейти на використання швейцарських трамваїв. Також Меморандумом про співробітництво з муніципалітетом Цюріха передбачено постачання великої кількості запасних частин до даного типу трамваїв.

Місто вирішило відмовитись від використання Tatra KT-4SU, однак, вагони не відправили догнивати десь в віддаленому кутку депо. Натомість два вагони були капітально відремонтовані та подаровані Львову до Євро-2012.

На корпусі подарованих трамваїв вінничани зробили відповідні написи: "дарунок львів'янам від вінничан". Тоді колектив Вінницької транспортної компанії висловив сподівання, що їх працю гідно оцінять як мешканці Львова, так і гості європейської першості з футболу.

Львів'яни, звичайно ж, оцінили та відразу заклеїли подаровані трамваї рекламою, що обурило Вінницю.

Вінницька транспортна компанія відмовилась від подальших планів передати ряд відремонтованих трамваїв у безоплатне користування Львову та відправила їх на довгі роки гнити в депо.

Уже в 2015 році старі трамваї Tatra KT-4SU отримали новий шанс на життя. Вінницька транспортна компанія вирішила провести глибоку модернізацію старих "чешок", змінивши їм дизайн та встановивши сучасні системи керування, що дозволяє заощадити близько 40 % електроенергії.

фото - vinnitsa.info

Перший з модернізованих трамваїв складається з двох секцій та має повністю високу підлогу. Уже наступний модернізований трамвай складатиметься з трьох секцій, одна з котрих буде повністю низькопідлогова.

Модернізація одного трамваю Tatra KT-4SU обійшлась місту в 3,6 млн. гривень. До порівняння вартість нового трамваю Електрон складає близько 27 мільйонів.

Слід нагадати, що в трамвайних депо Львова залишаються близько 60 старих чеських трамваїв, котрі не виходять на лінію та потребують ремонту. Загалом на балансі Львівелектротрансу перебуває понад 100 вагонів Tatra KT4 та його модифікацій.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ