Перед проведенням у Львові європейської першості з футболу дружня Вінниця подарувала два щойно відремонтованих вагони Tatra KT-4. Їх оформили відповідними написами в надії, що праця та подарунок будуть гідно оцінені льв'янами та гостями ЄВРО-2012. Натомість Львів розпорядився подарунком інакше, заклеївши трамваї рекламою чим впав в немилість вінничан. Сьогодні трамваї, котрі планувалось після капітального ремонту передати у Львів, повертаються на вулиці Вінниці в модернізованому вигляді.
В період з 2007 по 2011 рік Цюріх подарував Вінниці 105 вживаних трамваїв, що дозволило місту повністю перейти на використання швейцарських трамваїв. Також Меморандумом про співробітництво з муніципалітетом Цюріха передбачено постачання великої кількості запасних частин до даного типу трамваїв.
Місто вирішило відмовитись від використання Tatra KT-4SU, однак, вагони не відправили догнивати десь в віддаленому кутку депо. Натомість два вагони були капітально відремонтовані та подаровані Львову до Євро-2012.
На корпусі подарованих трамваїв вінничани зробили відповідні написи: "дарунок львів'янам від вінничан". Тоді колектив Вінницької транспортної компанії висловив сподівання, що їх працю гідно оцінять як мешканці Львова, так і гості європейської першості з футболу.
Львів'яни, звичайно ж, оцінили та відразу заклеїли подаровані трамваї рекламою, що обурило Вінницю.
Вінницька транспортна компанія відмовилась від подальших планів передати ряд відремонтованих трамваїв у безоплатне користування Львову та відправила їх на довгі роки гнити в депо.
Уже в 2015 році старі трамваї Tatra KT-4SU отримали новий шанс на життя. Вінницька транспортна компанія вирішила провести глибоку модернізацію старих "чешок", змінивши їм дизайн та встановивши сучасні системи керування, що дозволяє заощадити близько 40 % електроенергії.
Перший з модернізованих трамваїв складається з двох секцій та має повністю високу підлогу. Уже наступний модернізований трамвай складатиметься з трьох секцій, одна з котрих буде повністю низькопідлогова.
Модернізація одного трамваю Tatra KT-4SU обійшлась місту в 3,6 млн. гривень. До порівняння вартість нового трамваю Електрон складає близько 27 мільйонів.
Слід нагадати, що в трамвайних депо Львова залишаються близько 60 старих чеських трамваїв, котрі не виходять на лінію та потребують ремонту. Загалом на балансі Львівелектротрансу перебуває понад 100 вагонів Tatra KT4 та його модифікацій.