6 червня 1889 року у Києві народився авіаконструктор Ігор Сікорський (1889-1972).
Гелікоптери, сконструйовані ним першими в історії здійснили перельоти через Атлантику та Тихий океан. Його літак-велетень «Ілля Муромець» став світовим рекордсменом у вантажопідйомносі. А збройні сили США взяли на озброєння гелікоптери Сікорського.
Закінчив Морський кадетський корпус у Петербурзі, однак морським офіцером, про що мріяли батьки, так і не став. Навчався в Київському політехнічному інституті. Починав з проектування гелікоптерів, ідею яких підказали малюнки славетного Леонардо да Вінчі. Пізніше зайнявся аеропланами. Здав іспит на звання пілота, встановив чотири всеросійські рекорди та світовий рекорд швидкості польоту з двома пасажирами.
Сікорський, не закінчивши навчання у Київському політехнічному інституті, отримав декілька пропозицій про роботу. Йому запропонували посаду головного інженера в акціонерному товаристві «Російсько-Балтійський Вагонний Завод», а також таку саму у підрозділі військово-морській авіації.
Ледь не розбився під час показового польоту в Білій Церкві – в карбюратор потрапив комар і мотор заглох.
Відтак прийшов до ідеї використання в літаках кількох моторів для пересування на далекі відстані.
Працюючи на «Російсько-Балтійському вагонному заводі» у Петербурзі він побудував багатомоторний літак «Ілля Муромець».
Після приходу до влади більшовиків емігрував, з 1919-го мешкав у США. Заснував авіаційну фірму. За ангар слугував курятник одного знайомого, нічну сторожу несли самі працівники фірми, а необхідні деталі часто знаходили на найближчому смітнику. Сікорський розробив серію літаків, які побили світові рекорди. Так, гідроплан S-42 встановив 10 світових рекордів і вперше в світі забезпечив регулярні рейси через Атлантичний і Тихий океани.
Особливу ефективність гелікоптери мали під час пошуково-рятувальних та санітарних роботах (конструктор вважав головним завданням таких машин саме рятування людей, а не бойові дії). Зрештою, навіть президенти США з 1947-го постійно використовували гелікоптери Ігоря Сікорського.
1941-го він написав книжечку «Послання молитви Господньої», присвячену аналізу молитви «Отче наш».
Помер «батько гелікоптерів» у США 26 жовтня 1972-го. Розповідають, що у день похорону інверсійні сліди двох літаків, що пролітали перпендикулярними курсами, ніби утворили в небі великий хрест, немов прощаючись зі своїм творцем.