Провідні автовиробники світу подвоїли обсяги інвестицій у виробництво електромобілів за підсумками 2018 року. Водночас, у виробництво традиційних авто вклали на 16% менше.
Такі дані наводяться у дослідження аудиторської компанії Ernst & Young, яка проаналізувала дані 16 провідних автовиробників Німеччини, Японії, Франції, США та Південної Кореї, передає "Громадське".
Так, за підсумками 2018 року інвестиції у виробництво електромобілів зросли на 97% та склали 8,4 мільярда євро. Ці інвестиції розподілилися між 26 проектами у сфері виробництва електромобілів.
Водночас інвестиції у виробництво автомобілів, що працюють на двигунах внутрішнього згорання у 2018 році склали 22,4 мільярда євро. Це на 16% менше, ніж попереднього року.
Найбільше у виробництво електромобілів інвестували німецькі автовиробники. Загальний обсяг інвестицій починаючи з 2015 року у цю галузь у Німеччині склав понад 11 мільярдів євро. Французькі автовиробники за аналогічний період вклали 1,27 мільярда євро, а японські — 862 мільйона євро.
Більшість інвестиції автовиробники вкладали у Китай — близько 6,13 мільярда євро. Водночас про те, скільки у виробництво електромобілів вкладали китайські компанії поки невідомо через недоступність необхідної статистики.
Американські традиційні автовиробники у виробництво електромобілів у 2018 році майже не інвестували, однак на початку 2019 року компанія Ford повідомила про вкладання близько 900 мільйонів доларів у виробництво власних електромобілів у штаті Мічиган.