Львівські «Карпати» представили три нові комплекти ігрової форми, втіливши в життя цікаві дизайнерські ідеї. Оригінальна презентація форми відбулася у готельному комплексі «Таор-Карпати», що знаходиться у справжніх українських Карпатах поблизу Східниці.
Що цікаво, усі три нові комплекти ігрової форми на собі помістили аж десять спонсорських логотипів, що стало абсолютним рекордом серед усіх клубів української Прем’єр-ліги.
Перший варіант форми – це стилізована біла футболка із сірими смугами, що перетинаються а також зображенням найвідоміших символів міста Львова – Оперний театр, Доміканський собор, Чорна кам’яниця, міська ратуша, порохова вежа, площа Ринок, церква святого Андрія.
До речі, ініціатором такої оригінальної моделі ігрової футболки став уболівальник «Карпат» Тарас Басараб. Щодо шрифтів на формі – вони теж ексклюзивні. Розробником нової форми та шрифтів є арт-директор ФК «Карпати» Мар’ян Колодій.
Окрім уже звичної повністю зеленої форми, в оригінальний спосіб гравці також продемонстрували і жовту форму. За словами дизайнерів, ці кольори віддавна символізують достаток, стабільність, упевненість у власних силах та в завтрашньому дні. Це колір гордого лева, який високо тримає голову і який зображений на карпатівському гербі.
Що цікаво, окрім журналістів, нову комплекти ігрової форми гравці «Карпат» продемонстрували своїм спонсорам, фанам, а також наймолодшим вболівальникам. Дебютувати в одному з нових комплектів форми «Карпати» зможуть уже через 4 дні, коли вдома прийматимуть «Сталь» з Кам’янського.