Колишнього керівника Київського метрополітену Віктора Брагінського оголосили в розшук.
Про це йдеться в повідомленні Міністерства внутрішніх справ 24 груг.
Колишній керівник столичного метрополітену Брагінський потрапив до бази розшуку МВС як особа, яка переховується від органів досудового розслідування.
Датою зникнення ексчиновника зазначено 20 червня 2024 року. За даними правоохоронців, востаннє Брагінського бачили у Києві.
З комунального підприємства його звільнили 20 березня 2024 року. Брагінський пробув на посаді майже 10 років і написав заяву на звільнення після журналістського розслідування.
У листопаді він отримав підозру в неналежному виконанні службових обов’язків у справі, яка пов’язана із підтопленням синьої гілки метро. Тоді в прокуратурі зазначили, що встановлюють місце перебування посадовця.
Підтоплення тунелю київського метро
8 грудня 2023 року в Києві закрили кілька станцій метро у зв’язку з терміновим ремонтом на перегінному тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Поїзди стали курсувати від станції “Героїв Дніпра” до станції “Либідська”. Того ж дня від станції метро “Теремки” до станції “Либідська” запустили наземний транспорт, що дублював маршрути закритих станцій метро. Згодом в метро запрацював також “човниковий” рух між станціями “Теремки” та “Деміївська”.
14 грудня Київрада проголосувала за те, щоб пасажири метро не переплачували за вимушену пересадку через закриті станції підземки. З 18 грудня запровадили механізм компенсації “зайвих” поїздок.
Попередньо причиною підтоплення підземки назвали розгерметизацію тунелю та появу тріщин у стінах. Київська міська прокуратура розпочала досудове розслідування.
У липні 2024 року двом посадовцям КП “Київський метрополітен” повідомили про підозру у службовій недбалості. Як стверджували правоохоронці, вони не проводили обстеження технічного стану тунелю метро, що призвело до потрапляння води на перегоні між станціями “Деміївська” та “Либідська”. У метро звинувачення відкидали.
За словами міського голови Києва Віталія Кличка, аварійна ситуація виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Суд обрав запобіжні заходи виконувачу обов’язків начальника, головному інженеру КП “Київський метрополітен” Віктору Вигівському та начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель столичного метрополітену Володимиру Сидоренку — цілодобовий домашній арешт.
12 вересня в Києві відновили повноцінний рух поїздів синьою гілкою метро після дев’яти місяців ремонтних робіт у тунелі між станціями “Либідська” і “Деміївська”.