Міжнародна компанія ПрайсвотерхаусКуперс проведе аудит фінансової звітності Укрпошти за 2015-2016 роки. Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» завдяки максимальному залученню учасників на закупівлю послуг із проведення оцінки майна та майнових прав зекономило понад 4 млн грн, повідомили у Центрі зв'язків з громадськістю УДППЗ "Укрпошта".
Укрпошта переходить на міжнародні стандарти фінансової звітності, що дозволить вивести підприємство на новий рівень прозорості та надасть можливість залучення міжнародного фінансування.
В рамках процесу корпоратизації, що триває в Укрпошті, необхідним є проведення оцінки майна та власних майнових прав для формування статутного капіталу майбутнього публічного акціонерного товариства «Укрпошта».
Відповідно до законодавства процедура закупівлі проводилася через систему публічних електронних закупівель ProZorro.
20 вересня 2016 року було оголошено процедуру закупівлі послуг щодо фінансового аудиту (Аудит фінансово-господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість закупівлі послуг склала 10 млн грн та сформувалася на підставі комерційних пропозицій, які були отримані від аудиторських компаній до дати оголошення тендеру.
3 листопада 2016 року відбувся аукціон, на якому найменшу ціну запропонувала компанія ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)". Ця компанія готова надати зазначені послуги за ціною 5 790 000 грн.
7 листопада 2016 року підприємство ухвалило рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)".
Таким чином, завдяки роботі, що була проведена із залучення якомога більшого кола постачальників та роз’яснювальній роботі серед них, Укрпошта зможе закупити послуги з аудиту фінансової звітності на 42% дешевше від попередньої вартості закупівлі.