Торік до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами надійшло близько 25 млн грн, тоді як у 2015 році місто отримало 16 млн грн. Водночас, у 2016 році суми штрафів за самовільне встановлення рекламоносіїв сягнули 127 тис. грн, що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році. Про це розповів керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Економічний відділ, який забезпечує надходження до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами, щорічно збільшує суми надходжень. Якщо у 2014 році надходження від розміщення реклами становили майже 10 млн грн, то вже у 2015 році – близько 16 млн грн. А у 2016 році місто отримало близько 24 млн грн. За самовільне встановлення рекламоносіїв у 2016 році юридичний відділ нарахував суми штрафів на загальну суму 127 тис грн, що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році (64 тис. грн).
«У 2016 році надходження по рекламі було передбачено у розмірі 22, 7 млн грн. Ми виконали програму майже на 25 млн грн, тобто перевиконання плану становить 108,7% від надходжень», - зазначив керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик.
Нагадаємо, такі надходження забезпечуються шляхом плати рекламорозповсюджувачів, згідно з виданими дозволами за користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами, штрафів за самовільне встановлення рекламних конструкцій та сплатою пені за несвоєчасне внесення оплати.