Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

На Львівщині презентували слогани про яворівський пиріг

На Львівщині презентували слогани про яворівський пиріг та шляхи його популяризації серед туристів. Про це Гал-інфо повідомили в пресслужбі ЛОДА.

Управління туризму та курортів Львівської ОВА спільно з Інститутом галицької кухні організували захід для популяризації давньої традиційної для Львівщини страви – яворівського пирога.

Пиріг уже внесли до переліку нематеріальної культурної спадщини України, на черзі – визнання на рівні ЮНЕСКО.

Модерував зустріч дослідник галицької кухні та ресторанний маркетолог Всеволод Поліщук. Він розділив учасників на чотири групи і дав два завдання: спершу придумати слоган про яворівський пиріг, а далі інструменти, як донести його до аудиторії.

«Візьми мене з собою», «Це твоє!», «Секретний інгредієнт борщу» – ось кілька слоганів про яворівський пиріг для мандрівників, які придумали під час заходу.

Було чимало хороших ідей для популяризації Яворівського пирога. Цій галицькій страві уже виповнилося 150 років. Пирогом смакував і Іван Франко, і Андрей Шептицький.

«На Львівщині яворівський пиріг смакують із задоволенням, це обов’язкова страва під час багатьох родинних святкувань. Ми маємо більше дізнаватись про нашу культурну спадщину, адже це не лише українські пісні, вірші, мистецтво. Це також наші харчові звички. Рецепти приготування яворівського пирога настільки різноманітні, що кожному будуть до смаку», – ділиться PR-директора !FEST Тарас Маселко.

Читайте також: У парку «На Валах» презентували яворівський пиріг, яворівську забавку та різдвяну звізду села Мацьковичі.

Серед завдань управління туризму та курортів – популяризувати традицію споживання яворівського пирога серед жителів Львівщини та України та показати, що ця страва може бути досить популярної не лише за домашнім столом, а й в рестораціях.

«За результатами цього заходу, маємо скласти дорожню карту, яка приведе яворівський пиріг під патронат ЮНЕСКО і стане однією із улюблених українських традиційних страв. Локальна страва має стати кулінарним брендом, який туристи будуть хотіти спробувати, ми вже сьогодні працюємо над збільшенням культурних туристичних пропозицій для іноземних туристів, які я впевнена приїдуть до нас після нашої перемоги», – запевняє начальниця управління Наталя Табака.

Під час зустрічі пропонували різноманітні слогани та інструменти комунікації аби пиріг став однією із улюблених українських традиційних страв. Наступне завдання – структурувати ці пропозиції та вибудувати дорожні карти з просування яворівського пирога на різні аудиторії.

«Сподіваюся, скоро ви побачите і ролики, і футболки, і поштові марки, і комікси, і може серіали, присвячені яворівському пирогу. Наразі ж запрошую рестораторів, котрі мають яворівський пиріг у меню чи готові його ввести, даватися чути – ваші заклади потраплять на біг-борди і карти від ОДА», – підсумував зустріч Всеволод Поліщук.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ