Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Нові можливості для бізнесу Львівщини: інтеграція з Дією

Міністерство цифрової трансформації України розробили декілька сценаріїв інтеграції порталу Дія, які оптимізують роботу бізнесу. Про це повідомляє Львівська ОВА.

Україна стала першою державою світу, в якій цифрові документи у смартфоні стали повними юридичними аналогами звичайних документів. З 23 серпня 2021 українцям достатньо мати застосунок Дія у смартфоні для будь-якої життєвої ситуації. Команда управління з питань цифрового розвитку обласної військової адміністрації з 2021 року активно працює над впровадженням сервісів Дії в публічних органах влади та  бізнесу.  

«Час – наш найцінніший ресурс, особливо у сфері бізнесу. Кожна хвилина, яку ми витрачаємо на рутинні процеси, це час, яку могли б вкласти в розвиток  своєї справи та досягнення нових вершин. Сервіси Дії створені, щоб звільнити бізнес від зайвої бюрократії, рутинної роботи, покращити взаємодію з клієнтами та дозволити фокусуватися на важливому, щоб досягати цілей швидше на ефективніше», – зазначив начальник управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА Максим Столярчук.

Міністерство цифрової трансформації України розробили декілька сценаріїв інтеграції порталу Дія, які оптимізують роботу бізнесу. Підприємства можуть інтегрувати зручні сервіси Дії, щоб створити комфортні умови для клієнтів та спростити роботу працівникам. Бізнес може інтегрувати 6 сервісів Дії. Детальніше про них: 

Дія.Підпис

Замість тонни паперів та ручок – одне кліпання очима. Це і є революція, яку принесла технологія Дія.Підпис. Сервіс дозволяє швидко, ефективно та безпечно підписувати документи, будь-де і будь-коли.

Дія.Підпис – це  найзахищеніший електронний підпис, який можна активувати всього за кілька секунд. Одне кліпання очима, біометрія обличчя звіряється з біометрією в реєстрі — і документ підписаний.

Провідні сервіси електронного документообігу, такі як Вчасно, Документ.Онлайн і АСКОД онлайн, вже впровадили Дія.Підпис. Це дозволяє значно спростити життя не лише клієнтам, а й працівникам компанії. Наприклад, аптечний холдинг АНЦ успішно інтегрував Дія.Підпис у свою систему управління персоналом, що дозволяє співробітникам оформляти відпустки онлайн. Більше не треба писати заяву від руки, їхати до центрального офісу та чекати в черзі, щоб віддати документ. Достатньо повідомити про дати відпустки в чатботі та підписати заяву Дія.Підписом.

Додатково, Дія.Підпис можна використовувати для авторизації на різних сайтах та додатках. Вже інтегрували AUTO.RIA, DOM.RIA та Ria.com, надаючи своїм користувачам максимальну зручність та безпеку.

Шеринг 

Завдяки шерингу документів через Дію, установа може з легкістю забути про ксерокси та сканери. Це стало  нормою для сотень підприємств, які тепер зручно отримують цифрові копії документів клієнтів прямо в систему компанії.

Відтак, працівникам відділу кадрів більше не потрібно зустрічатися з кандидатом чи робити купу паперових копій для його працевлаштування. А новачок може влаштуватися на роботу повністю онлайн. 

Валідація 

Валідація дає змогу бізнесу перевіряти дійсність цифрових документів у застосунку Дія, а також даних у них. Наприклад, прізвище й ім’я клієнта або ж його вік — для видачі онлайн-замовлень або категорій товару за віком. Цим сервісом уже користуються такі компанії, як Сільпо та Rozetka.

Службовий акаунт

Це нова фіча, щоб бізнес міг перевіряти документи Дією зі спеціального акаунту. Так працівники установ можуть не використовувати власну Дію для перевірки документів, а скористатися службовим акаунтом.  Працівник підприємства може зайти у службовий акаунт, зчитавши спеціальний QR-код. Після цього в застосунку відкриється сканер, який необхідно навести на QR-код цифрового документа іншого користувача. Так працівник отримує статус документа, який перевіряється. Якщо висвітлиться «‎Документ знайдено» — він є дійсним; якщо «‎Документ не знайдено» — це підробка. Для цього підприємству потрібно лише створити спеціальний QR-код на Порталі Дія.

Дія.QR

Для власників малого та середнього бізнесу працює зручний функціонал Дія.QR. Це індивідуальний QR-код, з яким підприємці можуть отримувати цифрові копії документів клієнтів чи партнерів на свою електронну пошту. Дія.QR не потребує технічної інтеграції. Його потрібно створити на Порталі Дія, роздрукувати та розмістити в офлайн-центрах надання послуг. 

Так, наприклад, працівникам чи клієнтам компанії більше не доведеться ксерити свої документи під час працевлаштування чи укладення договору, достатньо буде лише відсканувати QR-код та передати копії своїх цифрових документів через Дію на електронну адресу підприємства.

Антибот

Це спрощений варіант авторизації через Дію без передачі особистий даних. Так підприємство може інтегравати Антибот на сайті, застосунку чи чат боті компанії для авторизації особи. Львівська обласна військова адміністрація інтегрували Антибот в чат боті «шось летить» – це бот, за допомогою якого кожен небайдужий може допомогти бійцям протиповітряної оборони. Проте, спершу потрібно пройти авторизацію за допомої Дії, щоб подати своє повідомлення. Зазначимо, що Львівська ОВА не отримує дані особи, яка написала повідомлення, але тим самим протиповітряна оборона розуміє, що цей запит зробив українець.

Команда управління з питань цифрового розвитку  активно працює з бізнесом щодо впровадження сервісів Дії, зокрема за останній півтори місяця:
Провели зустріч з HR команд холдингу, щоб розповісти про те, як сервіси дії спрощують процеси кадрового управління, роблячи процеси більш зручними та ефективними для всіх
На практикумі для Всеукраїнської асоціації керівників бізнесу розповіли про те, як сервіси Дії допоможуть оптимізувати робочі процеси

Провели вебінар для Клубу ділових, на якому обговорили практичні кейси застосування сервісів Дія та як бізнесу ефективно використовувати цифрові інструменти у своїй діяльності.

Попереду виступ на IT Meets Management та ще більше роботи, задля впровадження зручних сервісів для кожного.

Слід зазначити, що сервіси Дії створені і для публічних установ. Львівщина виступає лідером у кількості підключених партнерів Дії. 3778+ партнерів, серед який є як держустанови , так і  український бізнес. Візія управління з питань цифрового розвитку – надати можливість українцям використовувати свої цифрові документи повної мірою в будь-яких життєвих обставинах.

Зокрема, 825 навчальних закладів у Львівщині використовують сервіси Дії для вступу, ідентифікації особи, поселення в гуртожиток, оформлення читацького квитка у бібліотеці та отримання пільг. Також, 444 центри надання адміністративних послуг приймають копії цифрових документів громадян для надання послуг. До того ж, 360 медичних установ у Львівщині використовують сервіси Дії для створення медичних карток пацієнтів, укладення договорів з лікарями та здачі аналізів.

Якщо ви бажаєте оптимізувати свою роботу та спростити робочі процеси - станьте партнером Дії. Звертайтеся до управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА : E-mail  [email protected] , телефон : +38 (032) 275-27-74 ; +38 (032) 275-23-77.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ