Творче оформлення для Євробачення-2017 запропонують професійні креативні агенції країни. Національна телекомпанія України як мовник-організатор конкурсу наступного року оголосила відбір на найкращу творчу концепцію Євробачення-2017, повідомила прес-служба НТКУ
Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогана та логотипа. Усе це в подальшому має стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж. Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу і тематичні фірмові елементи – сублоготип і слоган.
Хто і як обиратиме переможця-автора творчої концепції Євробачення-2017?
Яка з креативних агенцій буде переможцем конкурсу, обиратиме Наглядова рада Євробачення-2017 разом із мовником-організатором – Національною телекомпанією України. Під час визначення кращої пропозиції серед поданих робіт враховуватимуться креативна концепція Євробачення-2017, комерційна пропозиція агенції та загальне портфоліо компанії.
Чому до участі у конкурсі на креативну концепцію Євробачення-2017 було запрошено професійні агенції?
Творча концепція Євробачення – складна робота великого обсягу, яка містить чимало елементів, кожен із яких має бути виконаний ідеально. Євробачення-2017 має отримати професійно виконані тему, слоган, логотип, які будуть відображені у брендбуку.
Врахувавши досвід мовників-організаторів Євробачення попередніх років, які залучали до створення творчої концепції конкурсу тільки професійні компанії, Національна телекомпанія України також вирішила організувати конкурс лише серед професійних креативних агенцій та дизайн-бюро.
Як ми знаємо, що запросили найкращих?
Перелік компаній, яким було запропоновано взяти участь у конкурсі на найкращу творчу концепцію Євробачення-2017, Національна телекомпанія України сформувала в тому числі спираючись на рейтинги Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). ВРК – найбільше громадське об'єднання рекламної індустрії України, до складу якого входять 142 компанії, що працюють на рекламному ринку. Всеукраїнська рекламна коаліція надала НТКУ рейтинги креативності та майстерності серед креативних агенцій та брендингових агентств і дизайн-студій.
За результатами надісланих запрошень до конкурсу приєднались:
1. Havas Worldwide Ukraine
2. BBDO Ukraine
3. Republique
4. J&I
5. TWIGA Idea
6. ARRIBA
7. ADVENTA Lowe
8. THINKMcCANN
9. Green Penguin Media
"Важливо до національного конкурсу долучати лідерів рекламно-комунікаційного ринку України – найкращих професіоналів своєї справи. По-перше, вони мають великий досвід роботи в галузі та неодноразово розроблювали креативні концепції для національних та міжнародних брендів. По-друге, вони мають у своєму професійному багажі велику кількість нагород на міжнародних та національних конкурсах креативності, а це означає, що їхні креативні роботи/ідеї були визнані міжнародними колегами та експертами ринку "найкращими серед найкращих". Віддаючи розробку творчої концепції в руки професіоналів, Національна телекомпанія України віддає її в надійні руки, бо цим професіоналам необхідно буде розробити креатив, який представить не лише конкурс Євробачення-2017 глядачам, але й Україну на міжнародній арені. Тому ми рекомендували запрошувати топові агенції із Рейтингу креативності та майстерності рекламних агенцій України", – розповів Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.
Як усі дізнаються, яким буде оформлення Євробачення-2017?
Конкурс на найкращу творчу концепцію розпочинається 20 жовтня. Проекти концепцій мають бути подані на розгляд на початку листопада. Потім Наглядова рада Євробачення-2017 та НТКУ оберуть переможця. Рішення щодо переможця, концепція якого і стане оформленням Євробачення-2017, буде опубліковано на сайті Національної телекомпанії України.
Що робити, якщо у когось є власна ідея творчого оформлення Євробачення?
З перших днів після перемоги Джамали на Євробаченні у Стокгольмі почали з'являтися ідеї, як може виглядати творче оформлення конкурсу 2017 року. Якісь із них пропонувалися НТКУ, якісь – відкрито публікувалися у пресі й соцмережах.
Автори, які мають ідеї щодо творчої концепції Євробачення-2017, можуть звернутися безпосередньо до агенцій, перелік яких опублікований вище, і запропонувати свої варіанти. Рішення про залучення чи незалучення таких ідей компанії ухвалюватимуть на власний розсуд.
Нагадаємо, пісенний конкурс Євробачення-2017, країною-господаркою якого буде Україна, за результатами "Битви міст" пройде у Києві. Головною ареною конкурсу стане Міжнародний виставковий центр. Півфінали Євробачення-2017 відбудуться 9 та 11 травня, фінал – 13 травня.