Міністр інфраструктури Володимир Омелян досі не отримав план реформування від новопризначенного глави правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна.
Про це Омелян повідомив в інтерв’ю ЕП.
Відповідаючи на питання, чи спілкувався міністр з Балчуном з приводу викрадення голови департаменту електропостачання "Укрзалізниці" Валерія Людмирського, він зазначив, що цей інцидент обговорювався, але є глобальні речі, які стосуються реформи "Укрзалізниці".
"Я хочу нарешті отримати план дій реформування з чіткими дедлайнами, щоб я розумів, хто чим займається, в які терміни. Щоб потім ми не говорили загальними деклараціями, а чітко йшли крок за кроком так, як воно має бути", - заявив міністр.
За його словами, план дій наразі є у вигляді презентації, яка фактично була презентацією як кандидата на очільника "УЗ" під час конкурсу.
"Вона зараз зазнала певних модифікацій, посилення окремих фрагментів, але цілісного плану дій я досі не бачив, хоча вимагаю його уже другий місяць поспіль", - зазначив Омелян.
"Я дуже багато відволікаюся на "Укрзалізницю". Хоча я сподівався, що буде професійний менеджмент, ми станемо спина до спини і будемо чітко просуватися до мети", - додав він.
Нагадаємо, на цьому тижні невідомі особи викрали голову департаменту електропостачання "Укрзалізниці" Валерія Людмирського.
Раніше повідомлялося, що ПАТ "Укрзалізниця" закінчило 2015 рік зі збитком понад 16 млрд гривень, в основному за рахунок курсових різниць, збиток по яких становив майже 14 млрд гривень та який виник у зв’язку з падінням курсу гривні.
Як відомо, 12 квітня номінаційного комітет з призначення керівників держкомпаній при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі назвав громадянина Польщі Войцеха Балчуна переможцем конкурсу на посаду глави ВАТ "Укрзалізниця".
Балчун очолював польську залізницю PKP Cargo, де провів масштабну реорганізацію системи управління, автоматизацію, і вивів компанію з 100 мільйонів злотих збитків до 500 мільйонів злотих прибутку.
1 червня, Кабінет Міністрів погодив контракт з генеральним директором публічного акціонерного товариства "Укрзалізниця" Войцехом Балчуном.