Перемога Джамали на Євробаченні-2016, яке відбулося у Стокгольмі в травні, стала радістю і гордістю для України, а також початком насиченого й дуже важливого року для Національної телекомпанії України (НТКУ), яка є мовником-організатором міжнародного пісенного конкурсу в 2017 році.
Уже 1 червня 2016 року розпорядженням Кабінету Міністрів України було затверджено склад Організаційного комітету з підготовки та проведення Євробачення-2017 на чолі з Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом.
І вже з 24 червня, після проведення установчих зустрічей з Європейською мовною спілкою (ЄМС) – власником конкурсу, розпочався відбір міста-господаря Євробачення-2017 (http://1tv.com.ua/news/channel/80487).
За результатами відбору містом-господарем Євробачення-2017 оголосили столицю України – Київ (http://1tv.com.ua/news/channel/82605). А головною ареною пісенного конкурсу наступного року – Міжнародний виставковий центр (http://1tv.com.ua/news/channel/82778).
У 2016 році Кабінетом Міністрів України було ухвалено низку рішень, які забезпечують належні умови для підготовки до міжнародного пісенного конкурсу.
Було затверджено також фінансування Євробачення, яке у травні 2017 проходитиме в Києві. Воно відбуватиметься із кількох джерел. Із державного бюджету на підготовку та проведення пісенного конкурсу виділено 455,7 мільйонів гривень, а Київ, як місто-господар, робить свій внесок у розмірі 200 мільйонів гривень.
Паралельно з вирішенням вищезазначених організаційних питань, формувалася команда Євробачення-2017. До її нинішнього складу увійшло 20 співробітників НТКУ і 18 додатково залучених фахівців. Але вже у 2017 році кількість людей, які працюватимуть над організацією міжнародного пісенного конкурсу в Україні, збільшуватиметься.
Також на кінець 2016 року:
Укладено договір з адміністрацією головної арени пісенного конкурсу наступного року – Міжнародним виставковим центром щодо оренди приміщень для підготовки і проведення Євробачення-2017.
Проведено відбір компанії, яка займатиметься оснащенням МВЦ трибунами для глядачів.
Обрано підрядника та концепцію дизайну сцени Євробачення-2017. Продакшн-дизайнером, який розробить та втілить дизайн сцени пісенного конкурсу, що прийматиме Київ, стане компанія Wieder Design та всесвітно відомий дизайнер Флоріан Відер (Florian Wieder).
Визначено офіційного квиткового агента міжнародного пісенного конкурсу. Відтак бронюванням та продажем квитків на Євробачення-2017 займатиметься компанія Concert.ua.
Обрано офіційного туристичного оператора. Послуги щодо замовлення готельних номерів на період проведення пісенного конкурсу в Києві, за результатами відбору надаватиме компанія Pilot.ua.
Визначено переможця відбору креативної концепції Євробачення-2017. Ним стало творчий тандем двох креативних агенцій: Republique і Banda agency, які спеціально для цього проекту об’єдналися в компанію "Гурт РЕ Дизайн".
Стартував з 19 грудня відбір волонтерів Євробачення-2017, які працюватимуть з артистами, пресою, іноземними делегаціями та гостями міжнародного пісенного конкурсу, а також допомагатимуть у телевізійному виробництві шоу, на бекстейджах і фан-зоні.
Крім того, триває робота з відбору основних локацій Євробачення-2017. До них належать місця проведення церемонії відкриття та червоної доріжки, а також розміщення містечка Євробачення і Євроклубу. Також уже запущена активна робота стосовно креативного наповнення трьох шоу пісенного конкурсу. Працює створений Штаб з питань безпеки пісенного конкурсу 2017 року.
"На початку 2017 року буде анонсовано низку рішень щодо креативної концепції, самого шоу, ведучих, дизайну та творчого наповнення конкурсу. Ми обіцяємо цікаві несподіванки та результат дійсно світового рівня. Також почнемо приємно дивувати фанів Євробачення”, – відзначила Вікторія Романова, виконавча продюсерка конкурсу.
Більше – читайте за посиланням http://1tv.com.ua/news/channel/86079.