Не секрет, що однією з важливих складових стимулювання працівників на роботі є комфорт та зручність офісного простору. Згідно з отриманими даними, 97% респондентів вважають, що комфортне робоче місце відіграє важливу роль у якісному виконанні завдань.
Українці по-різному організовують свій робочий простір. Згідно з даними опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua, двоє з десяти хотіли б мати окремий комфортабельний кабінет, 7% подобається працювати вдома.
Більше половини «білих комірців» стверджують, що їм найкраще підійшов би облаштований офіс з необхідною технікою та зручними меблями. Натомість кожен п’ятий зазначив, що для відчуття комфорту на робочому місці важливо мати свій окремий кабінет. 9% респондентів повідомляють, що для ідеального робочого місця їм вистачить комп’ютера та доступу до інтернету.
Лише 7% опитаних стверджують, що їм подобається працювати виключно вдома, де можна облаштувати своє робоче місце, цілком покладаючись на власні потреби, бажання чи навіть настрій. І хоча розвиток інтернет-технологій, глобалізація ринку праці й можливість наймати персонал у режимі онлайн призвели до зростання популярності віддаленої роботи, українці поки не готові масово переходити на такий формат роботи. Робота з дому не може дати живого спілкування в колективі та можливості переймати досвід колег.
Щодо того, які ж умови повинні бути в офісі, аби співробітники почувалися комфортно, більшість респондентів зазначають, що компанії вкрай важливо мати гарну систему кондиціювання — це сприятиме циркуляції свіжого й вологого повітря в приміщенні. Кожен другий опитаний зауважив, що йому, аби почувати себе комфортно, необхідно мати зручне крісло та стіл, які має закупити працедавець ще до того, як наймати співробітника. Також серед важливих складових комфорту згадані наявність сучасної технологічної комп’ютерної техніки та гарне освітлення. Кожен восьмий респондент виокремив важливість наявності в офісі зони для релаксу та відсутності відеоспостереження.
Вимоги щодо наявності кухні, безкоштовних обідів чи безкоштовної кави для українців не є першочерговими.
Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у березні 2017 року. В опитуванні взяли участь 856 респондентів з усієї України.