Оператори шахрайського call-центру видавали себе за працівників банку. Вони у телефонних розмовах з іноземними громадянами випитували конфіденційну інформацію, а далі – виводили гроші з їхніх рахунків. Потерпілим завдано збитків на майже 3 мільйони гривень.Про це інформує Департамент кіберполіції Національної поліції України.
Співробітники відділу протидії кіберзлочинам Сумщини спільно зі слідчими Головного слідчого управління Нацполіції, під процесуальним керівництвом Офісу Генерального прокурора, викрили двох осіб у шахрайстві.
Кіберполіція встановила, що злочинну схему розробили двоє мешканців Сум. В центрі міста вони утворили call-центр, оператори якого видавали себе за працівників банку. Зловмисники телефонували громадянам сусідньої країни та випитували в них конфіденційну інформацію, зокрема СVV-коди, номери та пін-коди банківських карт. Далі, використовуючи ці дані, фігуранти виводили гроші з карток потерпілих на підконтрольні рахунки.
За попередніми даними, сума збитків становить близько трьох мільйонів гривень. Наразі встановлюється коло потерпілих осіб.
У приміщенні call-центру правоохоронці провели обшук за участі взводу тактико-оперативної підтримки «ТОР» Управління патрульної поліції Сумщини та працівників Державної служби з надзвичайних ситуацій. Під час обшуку вилучили речові докази: комп’ютерну техніку, мобільні телефони та «чорнові» записи. Вилучене направлено на проведення відповідних експертних досліджень.
Відкрито кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає позбавлення волі на строк до 12 років з конфіскацією майна. Вирішується питання щодо оголошення підозри фігурантам. Слідство триває.