Театр Лесі Українки шукає менеджера з комунікації на часткову зайнятість.
Якщо Ти:
- з медіа на «ти»;
- вмієш писати такі пресрелізи, що після їх прочитання так і хочеться написати новину;
- не жахаєшся слова «Wordpress» і знаєш, як працювати на цій платформі;
- не тільки вмієш відоси на ютубі дивитися, але і свої туди завантажувати;
- любиш сучасний український театр;
- впевнений/на, що кожна людина заслуговує на рівність та повагу (крім ру*ні, звісно).
Що потрібно робити?
- комунікувати з медіа, домовлятися про партнерства (публікації, репортажі, ефіри, інтерв’ю тощо);
- готувати та розсилати медіаматеріали на бази контактів театру;
- проводити медіамоніторинг;
- наповнювати сайт театру та комунікувати з техпідтримкою;
- наповнювати ютуб-канал (публікувати трейлери, відеозаписи вистав, телеефіри тощо) та стрімінгові платформи театру (проєкт “Аудіосцена театру Лесі”).
Що пропонують?
- гнучкий графік, який узгодять індивідуально, відповідно до твоєї зайнятості;
- станеш частинкою молодої команди однодумців, які завжди підтримають та допоможуть;
- матимеш можливість долучитися до спільнотворення бренду Театру Лесі;
- працюватимеш під менторством досвідчених колег, що допоможе прокачати твій досвід у культурній та маркетинговій сферах.
Відчуваєш, що це твоє? Надсилай резюме на пошту [email protected]
Дедлайн подачі: до 7 квітня включно.