У прес-службі НАЗК опублікували ТОП-порушення антикорупційного законодавства за січень 2019 року.
На першому місці рейтингу, складеного прес-службою Національного агентства з питань запобігання корупції – два обґрунтовані висновки щодо декларування завідомо недостовірних відомостей Надзвичайним і Повноважним Послом посольства України в Ісламській Республіці Іран Сергієм Бурдиляком. За результатами перевірки декларацій, поданих дипломатом за 2015 та 2016 роки, загалом встановлено недостовірні відомості на суму понад 1,2 млн грн.
На першому місці рейтингу, складеного прес-службою Національного агентства з питань запобігання корупції – два обґрунтовані висновки щодо декларування завідомо недостовірних відомостей Надзвичайним і Повноважним Послом посольства України в Ісламській Республіці Іран Сергієм Бурдиляком. За результатами перевірки декларацій, поданих дипломатом за 2015 та 2016 роки, загалом встановлено недостовірні відомості на суму понад 1,2 млн грн. Про це повідомлено Національне антикорупційне бюро.
Друге місце рейтингу займає обґрунтований висновок за результатами перевірки декларації за 2016 рік, поданої депутатом Чернівецької міської ради Ромео Скрипою. Загалом уповноважені особи Національного агентства встановили декларування депутатом недостовірних відомостей на суму понад 670 тис. грн. Обґрунтований висновок щодо ознак кримінального правопорушення направлено до Національної поліції.
На третьому та четвертому місцях два адмінпротоколи за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, а на п’ятому місці адмінпротокол за подання недостовірних відомостей.
П’яте місце посідає адмінпротокол за подання недостовірних відомостей депутатом Тернопільської міської ради Гевко Галиною у декларації за 2016 рік.
Загалом у січні 2019 року НАЗК зафіксувало 291 порушення антикорупційного законодавства, що перевищує відповідний показник минулого місяця майже в 2,5 рази.
Зазначаємо, що затвердження обґрунтованого висновку, направлення його до правоохоронних органів, а також складення протоколу і направлення його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для здійснення досудового розслідування або провадження у справі про адмінправопорушення у судовому порядку відповідно.